פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של ניו קופל נושא התלונה:
הלר עידו שם/כינוי:
‏שבת ‏31 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
02/01/05
לכבוד : ניו קופל
לידי : מנכל החברה ומנהל שירות לקוחות
הנדון : מכתב תלונה

שלום רב ,
הנני מבוטח של חברתכם מזה חודש וחצי כאשר במהלך תקופה זו נאלצתי לצערי להשתמש בשירותכם פעמיים.
בפעמיים אלו נתקלתי בשירות לקוי ובאכזבה גדולה מחברתכם.
1. התקלה הראשונה הייתה בתאריך 21/12/05 נתקעתי עם רכבי והתקשרתי לחברתכם על מנת לקבל את השירות המגיע לי . המענה הטלפוני נעשה על ידי מוקדנית עולה חדשה שאין לה עברית בסיסית ויחסי אנוש מינימלים . לאחר שיחה ארוכה שהצלחתי להסביר לה כי איני מצליח להניע את הרכב סירבה המוקדנית לשלוח לי שירותי דרך של מכונאי והתעקשה לשלוח גרר . בניסיון להסביר למוקדנית שוב שהתקלה הינה תקלה טכנית קלה שמכונאי יכול לתקנה , שוב נענתי בשלילה .לבסוף לאחר מאמצים רבים מצידי לקבל את אשר מגיע לי כחוק עפ"י פוליסת הביטוח הסכימה לשלוח לי מכונאי . כל עבודתו הייתה לחבר חוט חשמל שנותק ממקומו . המכונאי ביקש ממני לגשת למוסך כדי לבצע בכל זאת בדיקה וכך עשיתי . פניתי למוסכניק שלי , אשר ביצע בדיקה שגרתית ומצא שהכל תקין . הבדיקה בוצעה ללא תשלום בגלל היותי לקוח קבוע של המוסך .
2. התקלה השנייה שבה שוב עמד שירותכם למבחן אך נכשל ארעה בתאריך 31/12/05 פניתי למוקדן שירות והסברתי לו את התקלה ברכב על כך שהמנוע משמיע רעשים . התגובה שקיבלתי מהמוקדן הייתה מקוממת לחלוטין : לדבריו יש לי שתי אופציות האחת – להזמין שירות בתשלום מכיוון שקיבלתי שירות עשרה ימים קודם לכן . והשניה – השארת אמצעי תשלום כעירבון עד שהוכיח שהרכב אכן עבר תיקון במוסך בתקופה שבין הקריאה הראשונה לשניה על ידי הצגת חשבונית או כרטיס עבודה . הסברתי למוקדן שאין באפשרותי להמציא חשבונית או כרטיס עבודה כיוון שהרכב עבר בדיקה ללא תשלום .
הסברתי גם שאין שום קשר בין שתי התקלות ואכן כך היה .
כאשר הגעתי אל המוסך לאחר גרירה של ניו קופל הוחלפו ברכבי פלגים וחוטי הצתה . על טיפול זה קיימת חשבונית .
כפי שאתם מבינים אין קשר בין שתי התקלות ולכן אין צורך לחייב את אמצעי התשלום .
אני מצפה מחברה בסדר גודל כזה לשירות קצת יותר אמין וסביר ולא שירות כפי שקבלתי עד עתה .
נסיוני העגום עם חברתכם מעלה בי מחשבה כי פרסומכם "תמיד כן" הוא שקרי כי כל מה שקיבלתי מחברתכם זה "תמיד לא" .
אינני מצליח להבין את מדיניות החברה כרגע הנני לקוח ממורמר בייחוד בעקבות חמש בקשות חוזרות ונשנות שלי לשוחח עם מנהל בכיר שלא נענו .
מקווה שתגובתכם למכתבי תשפר את דעתי והרגשתי על שירותכם ולא תגרום לי לעזוב את החברה ולפנות למתחרים .
למותר לציין כי במצב הנוכחי לא אוכל להמליץ עליכם בפני חבריי וזאת בלשון המעטה .
אקווה שלא אצטרך לפנות לגורמים אחרים כדי לפרסמכם ברע אלא רק בטוב .
מצפה לתשובה מהירה המבטיחה אי חיוב כרטיס אשראי , לתגובתכם אודה .

הלר עידו
0523691141
0508691141
[email protected]
עוגמת נפש סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה