פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נחתתי בארץ (אני גר בחו"ל) בשעות הערב. הלכתי לשלמה סיקסט להשכיר רכב עם כיסא לתינוק. הבחור שמביא לי את הרכב בבירור מעוצבן שאני מפריע לו בהפסקת קפה עם הפקידות. הוא לא מחייך, לא אדיב, ועושה הכל כדי לסיים להתעסק איתי כמה שיותר מהר. הוא מביא כיסא תינוק אבל אסור לו להרכיב. אני צריך לחבר את הכיסא תינוק בעצמי.
ואין מה לדבר על הוראות הרכבה, כמובן.
אז אני צריך להרכיב כיסא תינוק לרכב בפעם הראשונה בחיי (מה לעשות, השיטה האמריקאית להרכבת כיסא תינוק שונה מבארץ), בחושך גמור, בלי הוראות, כשהעובדים של שלמה סיקסט יושבים בהפסקת קפה 10 מטר ממני ומסתכלים עלי. כי חושך, אין מה לראות חוץ מזה.

כל הכבוד על הכסת"ח בנושא תינוקות שלמה סיקסט, אבל על הזנחה פושעת שמעתם???
עוגמת נפש סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה