פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכב לא תקין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/2/2011 שכרתי רכב מחברתכם מספר הסכם: 45172 חוזה מספר:100340557
הוצאתי את הרכב בשעה 8:00 בבוקר מסניף המלך דוד בירושלים, מיד בתחילת הנסיעה חיברתי את מכשיר הGPS שלי, למצת כדי להטעין אותו, כבר בעת שפתחתי את המכשיר היה כתוב לי שהמכשיר זקוק לטעינה, המשכתי בנסיעתי לאחר זמן קצר, כאשר אני נוסע על כביש 90 אני שם לב שהמכשיר אינו נטען, הבנתי שישנה בעיה שלא קשורה למכשיר ה GPS אלא במצת שאינו עובד ואינו מטעין את המכשיר, טלפנתי לסניף תוך כדי הנסיעה לחברה והם השיבו לי שאני יכול לבא לסניף והם יטפלו בבעיה,כמובן שדבר זה לא בא בחשבון משום שהייתי באמצע נסיעה מתוכננת ומוגבל בזמן ואם הייתי חוזר, דבר זה היה גורם לי להפסד גדול , כך שנותרתי במצב של חוסר ברירה אני לא יכול לחזור ומצד שני גם לא יכול להמשיך בתכנון המקורי שלי ללא מכשיר הGPS שהיה נחוץ לי מאוד וכפי שיתברר לי בהמשך היעדר המכשיר גרם לי לעגמת נפש רבה נאלצתי לבטל נסיעות מתוכננות שלי לאחר מספר נסיעות סרק ובזבוז זמן בעקבות חיפוש יעדים שרציתי לנסוע אליהם ולא מצאתי , ברצוני לציין שכאשר החזרתי את הרכב נאמר לי שאם הייתי פונה אליהם הם היו שולחים לי תיקון למקום שהייתי בו כמובן שזה לא מתקבל על הדעת שדבר זה נאמר לי לאחר שהחזרתי את הרכב ולא בזמן ההשכרה ועובדה שזה לא הוצע לי כאשר הודעתי על התקלה ,
אני מצפה להתייחסותכם ולפיצוי הולם על ההפסד ועגמת הנפש .
בכבוד רב
משה ברגמן

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה