פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סניף פתח תקוה מרכז כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.3 הגעתי לסניף בפתח תקוה נגשתי לסוכן בשם אדיר
ובררתי פרטים לגבי המבצע שאתם מפרסמים באינטרנט עבור רכב מסוג מזאדה 3 שנת 2008 נאמר לי שיש רכב עם 111000 ק"מ בסניף סגולה ניגשתי וראתי את הרכב
שוחחתי עם אדיר ובקשתי ממנו שיבדוק לי שוב לגבי המבצע לק"מ יותר נמוך
אדיר חזר אלי למחרת עם רכב שנימצאה בסניף יד אליהו עם 97000 ק"מ במבצע של ה66000 שקל נגשתי לסניף בתל אביב(נאלצתי לצאת מהעבודה ולנסוע מראש העין)ואחר שראתי את הרכב התקשרתי לאדיר ואמרתי לו שאני בדרך לפתח תקווה לסגור עיסקה כשהגעתי לסניף נהפכו היוצרות המחיר של הרכב שנימצא בתל אביב מחירו הוקפץ ל69500 עם אחריות ואילו הרכב שנמצא בפתח תקוה המחיר הוקפץ ל67000 וללא אחריות
לאחר דיו ודברים נכנס לתמונה מנהל הסניף ניסים כהן שהוריד לי את מחיר הרכב עם ה-111000 ק"מ 66500 ולא היה מוכן לרדת למחיר המבצע
א.למה את הרכב עם ה111000 ק"מ אין אחריות שבפרסום שלכך כתוב שהמבצע עם אחריות
ב. מה קרה לשינוי של המחיר(שהמחיר שנקבע הוא 66000 שקל ובשיחה נאמר לי שיש מצב לעוד הוזלה)שעל פי חוק זה נחשב להטעיית צרכן
ג.איך קורה מצב שלקוח מרומה .מנהל הסניף מוותר על העסקה בעבור 500 שקל
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :
פיצוי לעוגמת הנפש הרכב של 97000 במחיר המבצע+אחריות כפי שנאמר לי בהתחלה פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה