פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת 500 ש"ח כנגד ביטול עסקה מספר 114359 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 24/02/2011 חתמנו על עסקה לרכישת רכב יונדאי אקסנט בסניף רעננה. בעת חתימת החוזה הרכב היה בסניף בעפולה, כך שלא יכולנו לראות את הרכב.
בתאריך ה- 27/02/2011, נתבקשנו להגיע לסניף רעננה ולאסוף את הרכב. כאשר בדקנו את הרכב, בעת התנעתו נשמעו נקישות חזקות מהמתנע, סביר להניח שגלגל השיניים של המתנע או גלגל השיניים שבמנוע פגומים.
איש המכירות, איציק ע., טען בפנינו כי הרעש נגרם מהקודנית.
ביקשנו התחייבות מצד שלמה SIXT, שבאם ניקח את הרכב לבדיקה,אזי יפורק המנוע בכדי לבדוק את גלגל השיניים הגדול, אשר מהווה את שורש הבעיה בחלק מהמקרים ,לדאבוננו בקשתנו נשללה.
מתוך מטרה וכוונה לסיים את ההתקשרות הקצרה בין הצדדים, ביקשנו לבטל את העיסקה לאלתר בהחזר מלא של דמי המקדמה.
נטען בפנינו שהדבר לא אפשרי, ולאחר התעקשות מצידנו הסכימו לאפשר לנו לשלוח פקס לחברה ואיש המכירות איציק אמר שהוא אף ימליץ על כך שיוחזר לנו כספנו.מנהל הסוכנות ברעננה לקח מאיתנו את מכתב הביטול שכתבנו ואמר ששלח אותו עבורנו להנהלת החברה.לאחרהמתנה ושיחות טלפון רבות לסניף ברעננה בנושא,בהן טענו אותו איציק והפקידות ברעננה כי בקשתנו בטיפול בסוכנות הראשית.לאחר שכרטיס האשראי שלנו חוייב,פנינו שוב טלפונית לאותו איש מכירות אשר חזר ואמר כי הוא כרגע בדק שוב ומכתב הביטול עדיין בטיפול.הגענו שוב לסוכנות ברעננה ,שם פגשנו את המנהל אשר טען כי באותו היום שבו שלח עבורנו את מכתב הביטול התקבלה מ'ההנהלה' תשובה שלילית בנושא.ושכדאי שנרד מהעניין. אנו כועסים מאד על הדרך בה נהגו בנו ,והתעוררה השאלה האם מנהל הסניף בכלל העביר את דרישתנו לביטול העסקה להנהלת החברה .אנו רק רוצים את כספנו בחזרה ,אנא טיפולכם המהיר

כספי סוג הנזק :
החזרת 500 ש"ח כנגד ביטול עסקה מספר 114359 פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה