פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיד כן ? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניו קופל מקבוצת שלמה סיקסט, מאכזבים בגדול.

אחרי 3 שנים נעימות ומוצלחות הליסינג שלי על רכב הרנו שברשותי הסתיים.
הפעם, חשבתי לעצמי, אני רוצה אוטו מגניב ויפה.
חיפשתי וחיפשתי וצדו עיני את הניסאן ג'וק – בדיוק הרכב שרציתי.
בשמחה התקשרתי לחברת הליסינג הגדולה והאמינה ממנה אני לוקחת רכבים זו הפעם הרביעית ברצף, ניו קופל מקבוצת שלמה סיקסט, ולהפתעתי קיבלתי את התשובה – ניסאן ג'וק אי אפשר.

אי אפשר ?
מה זאת אומרת אי אפשר ?
אם מדובר בהנחה לליסינג, אז בסדר תקנו את האוטו בלי הנחה.
לא. אי אפשר. ניסאן לא מאפשרים לתת את הרכב בליסינג.
מה זאת אומרת ? אולי תבררו ותתנו לי עוד פרטים ?
נתקלתי בדממה גדולה. אי אפשר, זו התשובה.

התעקשתי והתעקשתי.
התקשרתי לקבוצת קראסו.
אני חייבת לציין שכל מי שענה לי היה אדיב וחביב ואף העבירו אותי מפה ולשם עד שהגעתי לאדם שלו יש סמכות להסביר לי – מנהל צי הרכב של החברה.
"אין לנו יכולת לעמוד בביקוש" הוא אמר ולכן הם לא פותחים את המכירה של הרכב החדש לציי הליסינג. לקוחות המזמינים מחכים חצי שנה.
לשאלתי למה אני לא יכולה להגיע דרך ליסינג ולחכות כמו כולם חצי שנה, בעצם כמו כל לקוח משלם אחר, לא ממש קיבלתי תשובה ישירה... ההגיון שלהם אומר שאם ימכרו את הרכב לליסינג הביקוש יעלה ומכיוון שאין יכולת לעמוד בו אז...
מה בדיוק ? לא הבנתי.
עם זאת, שימח את ליבי מנהל צי הרכב שבאמת עשה כל נסיון לעזור ובדק במחשב את המצאי בארץ: אם אני רוצה ניסאן ג'וק ידנית בליסינג – אפשר גם אפשר. יש היצע ואפשר להזמין.

אפשר, כן ?

על אף שאני מתקשה להבין את ההגיון השיווקי הפתלתל שמנחה את קבוצת קראסו (אנחנו רוצים למכור, הרבה, אבל אם אפשר לא ממש עכשיו...) אני יכולה לכבד את המאמץ, השירות המצויין ואת העובדה שבסוף נמצאה הדרך להגיד לי כן.
את חברת הליסינג שלמה סיקסט, שחרטה על דגלה את "תמיד כן" אני מבינה הרבה פחות... הרי את שלל הטלפונים שאני עשיתי יכולה היתה לעשות נציגת שירות הלקוחות האדיבה ולקבל בדיוק את אותו המידע.
ויש הרבה מאד הבדל בין לומר לי "אי אפשר" ובין לומר לי "אפשר, אבל...".

תמיד כן ?
ממש לא.
בזבוז זמן ושירות גרוע סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה