פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאוד מעליב מצד החברה נושא התלונה:
שלייזר רוזה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביצענו הזמנה להשכרת רכב בחו"ל.
מספר ההזמנה 220639 על שם עוז דניאל.
ניתן לראות שקבוצת הרכבים שמתוארים לנו בהזמנה הינם: פולסווגן גולף, סיאט ליאון.

מכיוון שהטיול שלנו היה מבוסס על לנוסע הרבה באירופה, הבן זוג שלי דאג לוודא עם החברה כמה פעמים איזה רכבים בדיוק הוא יכול לקבל, דאג להגיד שמאוד חשוב שהרכב יסחוב כי אנחנו ניסע בהרים ובכבישים שיצריכו מאיתנו מהירויות גבוהות על מנת לעמוד בלו"ז הטיול. כמובן שענו לו שאין שום בעיה, הכל יהיה בסדר ונתנו לו רשימה מסודרת. היינו רגועים ושמחים ובטוחים שהכל יהיה בסדר.

כשהגענו לקבל את הרכב קיבלנו פורד פיוזן. רכב שלא סחב מן הסתם את העליות ובקושי הגיע למהירויות נורמליות. הופתענו לראות שהרכב הרבה יותר קטן משאר הרכבים מהרשימה שקיבלנו וכמובן מעולם לא הוזכר בקבוצה. אנחנו כן מבינים שבהגדרה הרכב הזה כן נכלל בקבוצת הרכבים עליה שילמנו אבל אני רוצה לשים דגש על הדבר הבא:
שירות לקוחות שלכם אמור לתת מענה ולא לצעוק על הלקוח ולהגיד שאם רוצים להחליף רכב צריך לשלם יותר. זה היה לנו כל כך חשוב וכל כך פגע לנו בימים הראשונים של הטיול רק התסכול להתמודד עם החברה שלכם. לא לדבר על השיחות שניהלנו מחו"ל שעלה לנו 10 ש"ח לדקה. שיא החוצפה היה שביקשנו מכם להתקשר ולא נתתם מענה, זלזלתם בנו במקום לנסות לראות אם כן יש אלטרנטיבה, השיחה התנתקה ולא דאגתם בכלל לחזור אלינו, כשאתם יודעים כמה עולה לנו לחזור אליכם.

מזל שהסניף מגרמניה שניגשנו אליו לאחר כמה ימים היה מספיק מבין כמה הרכב גרוע ודאג להחליף את הרכב, רכב שכן נמצא באותה קבוצה שעליה שילמנו ולא דרש תוספת תשלום בחוצפתו.

כל כך כאב לנו על השירות הזה, מעולם לא חשבנו שניתקל בכזה רוע, רק מלהזכיר את השם של החברה הזאת זה עושה לנו חלחלה.
כמובן שנדאג להדגיש את זה לשאר המכרים שלנו, החברה הזאת לא מגיע לה לקוחות בכלל עם היחס הזה.

ממש חושבת שמגיעה לנו התנצלות לפחות, תעשו בדק בית בחברה שלכם ותראו מי עובדות שם בשירות לקוחות שנותנות כזאת הרגשה רעה לאנשים, בעיקר שהם תלויים בכם .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה