פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגשת תביעה ואי קבלת החזר מקדמה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שדה תעופה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בקייץ 2009 השכירו הורין של בעלי רכב מחברת שלמה סיקסט.
באחת הפעמים בהם היה הרכב בשימוש, בעלי היה הנהג וכולם ישבו ברכב. בשלב מסויים הרכב חנה במקום, ונהג מונית שנסע לאחור נכנס בהם ברכב.
הנזק היה מינורי, אך בכל זאת כאשר החזירו את הרכב לחברה(כמובן שהודענו להם על התאונה) הם חייבו את ההורים על סך של 600 דולר, ואמרו שזה יוחזר במקרה שהחברה תקבל את הכסף מהביטוח.
במשך חודשים ארוכים הם ניסו ליצור קשר עם החברה ולא קיבלו תשובה מספקת, רק שהתיק בטיפול... אנחנו כעת כמעט שנתיים אחרי... בחודש האחרון כאשר נשלח שוב מייל לחברה מה קורה עם הכסף, נתקבלה תשובה כי התיק נסגר והם לא יוכלו לקבל את הכסף בחזרה.
כמובן שהתשבוה הזו אינה מספקת. וכמבון שלא ברור למה הם לא מחזירים את הכסף, כאשר האשמה הייתה של הנהג השני. מעולם לא לקחו מהם עדות, מעולם לא שאלו מה קרה. איך יכול להיות שיחייבו 600 דולר ובזאת נגמר??

נודה לכן מאד מאד, אם תוכלו לעזור לנו נגד האטימות של החברה!
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף שנלקח ולא הוחזר פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה