פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השכרת רכב בחו"ל וחיוב של 49 יורו ללא הסכמה נושא התלונה:
גוטמן גיל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היצירה 22, קרית אריה, פתח תקוה כתובת:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/4/11 ביצעתי הזמנה של השכרת רכב בגרמניה מסוג גולף אוטומטית לתאריך 10/5/11 ועד לתאריך 17/5/11 בסכום כולל של 1819.37 ש"ח דרך החברה שלמה SIXT. את המכונית נדרשתי לקחת משדה התעופה של מינכן בו אני נוחת ולהחזיר את המכונית באותו המקום.
אשת המכירות הטלפונית אמרה לי שבכדי לקבל את המכונית אני נדרש להביא איתי בין הייתר כרטיס אשראי בינלאומי.
בתאריך 10/5/11 הגעתי לשדה התעופה, לאחר הצגת הדרכון, נציגת SIXT (בחו"ל השם של השכרת הרכב הינו SIXT ולא שלמה SIXT) ביקשה את כרטיס האשראי לאחר שביצעה מספר פעולות במחשב (לא עירבה אותי בהן), היא אמרה לי שהמכונית שהזמנתי לא נמצאת והציעה לי מכונית אוטומטית אחרת. ניסיתי לבקש ממנה מספר פעמים לבדוק אם יש להם בכל זאת גולף או רכב אחר מלבד הרכב שהציעו לי, אולם זה לא עזר ולבסוף היא אמרה שאם אני רוצה, אני יכול לבוא ביום למחרת ולראות אם יש מכונית אחרת. הייתי עם חברה, מזוודות ומסלול ברכבי גרמניה עם בתי מלון במספר מקומות ולכן נשארתי עם מכונית המקורית.
נציגת החברה ביקשה את כרטיס האשראי הבינלאומי לצורך קבלת המכונית (הבנתי שזה נוהל שיגרתי כערבון עבור החזרת המכונית אף מנציקת המכירות מישראל). חתמתי על משטח פלסטי ולא על דפים כלשהם. טיילתי בגרמניה וכשבועיים לאחר שחזרתי ראיתי חיוב של 49 יורו בחשבון הבנק.
התקשרתי לחברת שלמה SIXT בישראל- שירות לקוחות ונמסר לי שחברת SIXT עשתה לי ביטוח רפואי ב- 49 יורו. אמרתי לנציגה כי כבר עשיתי בישראל ביטוח רפואי, כלל לא ביקשתי לעשות ביטוח זה וכלל לא אמרו לי בגרמניה אודות ביטוח זה.
הנציגה אמרה לי כי ידוע להם על ביטוח זה, אולם היות ואנשים בישראל עושים ביטוח רפואי, אזי אין הם מציעים לאנשים בישראל לעשות את הביטוח. היא אמרה לי שהייתי צריך להגיד שאין אני רוצה לעשות ביטוח רפואי.
לצערי לא שאלו אותי ולא אמרו לי אודות ביטוח זה.
כשלושה שבועות לאחר שחזרתי, קיבלתי מכתב בשפה הגרמנית מחברת SIXT . ניסיתי ליצור קשר עם חברת SIXT בגרמניה, אולם היות ואני לא דובר את השפה הגרמנית לא הצלחתי לשוחח איתם.
ביקשתי מחברת שלמה Sixt בישראל מכתב בעברית או אנגלית ממה ששלחו ונאמר לי שאין אפשרות לבצע זאת.
ברצוני לומר שבכל חברת שלמה Sixt יש רק בחורה אחת בשם גלית משירות הלקוחות המטפלת בהשכרת רכב בגרמניה (אולי אף בהשכרת רכב בכל העולם). לא תמיד קל למצוא אותה ולרוב מספר הטלפון הישיר אליה תפוס. משלוח מייל לאותה נציגה גורר תשובה לאחר זמן רב.
מתוך מה שהצלחתי לתרגם מהמכתב רשומים שם מספר הקילומטרים שעשיתי עם נוסחת חישוב, אשר כתוצאה ממנה נגזר הסכום 48.98 יורו ובו רשום את הקילומטרים שעשיתי בעת הנסיעה ברכב (בכתב השכרת הרכב רשום כי אין מגבלה למספר הקילומטרים שאני עושה עם הרכב). שאלתי את הנציגה של שירות הלקוחות לפשר הדבר (לאחר שליחת המכתב במייל), היא אמרה לי שבסוגריים רשומים שתי מילים בנות 3 אותיות כל אחת Pro Tag שגם אני לא הבנתי אותן וזאת הכוונה לביטוח הרפואי.
הנציגה אמרה לי שהם בקשר עם חברת SIXT בגרמניה ומנסה להחזיר לי את הכסף חזרה.
היא אמרה לי שזה קרה למספר לא קטן של אנשים והסיכוי לקבלת הכסף חזרה קלוש, אולם היא מנסה.
ביקשתי לראות מה הם ענו לה , אולם היא סירבה.
ברצוני לומר כי חברת שלמה Sixt הייתה הכי זולה בהשכרת רכב לגרמניה וזאת הסיבה שהזמנתי שם, אם הייתי יודע כי הייתי צריך לשלם סכום נוסף, לא הייתי בחורה חברה זאת.
ברצוני לקבל את הסכום הנוסף ששילמתי ללא ידיעתי.
בתודה,
גיל
כספי סוג הנזק :
החזרת סכום הכסף הנוסף שניגבה ללא ידיעתי - 49 יורו. פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה