פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה של מדף אחורי והסרת מסמכים נושא התלונה:
גולצין לנה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שבועות רכשנו רכב מדגם יונדאי i10 בסניף "שלמה סיקסט" אשדוד - את העסקה ליווה בחור בשם אדי שלא הפגין סמפטיה יתרה אבל עד לסיום העסקה (קבלת הרכב ומסירת הכסף מהצד שלנו) היה זמין לשאלות בסיסיות.

קיבלנו את הרכב עם מספר ליקויים:
1. הרכב לא מניעה מהפעם הראשונה, צריך לנסות לפחות 3-4 פעמים עד שהוא מניעה.
2. המצת לא עבד, לנו זה מאוד חשוב כי אנחנו נוסעים הרבה וצריכים להטעין את הנייד.
3. הרדיו טייפ לא שומר תחנות וכל פעם אחרי שמכבים את הרכב כל ההגדרות מתאפסות.
4. המדף אחורי של תא המטען חסר, כלומר שדרך החלון האחורי ניתן לראות את כל מה שיש לנו בתא המטען, מה שמגדיל את הסיכויים לפריצה.
כשאספנו את הרכב כמובן לא הכרנו את כל הליקויים (חבל שאין שיקוף אמיתי ותיאום ציפיות מול הלקוח) פרט לעובדה שאין מדף אחורי – שאר הליקויים התגלו בבית.
כעבור שלוש שבועות, (אנחנו גרים בפ"ת ולא יכולנו להגיעה לפני) הגענו אל הסניף והעלנו בפני אדי את כל הליקויים וגם את הנושא שעברו כבר שלוש שבועות ועדיין לא קיבלנו את הניירת של הביטוח.
אדי מיהר לנפנף אותנו לגבי הליקויים: "אנחנו עשינו בדיקה הכל תקין אם משהו לא תקין, תפנו למוסך יונדאי מורשה" לגבי הניירת "אין לי מושג קחו את הטלפון של חברת הביטוח תסגרו את זה מולם לבד."
נכון לאותו רגע לא היו לנו סיבות לא לסמוך עליו נסענו למוסך יונדאי מורשה, בזבזנו שעה וחצי מזמנו (זמן שלא הגענו לעבודה) וכל זה בשביל לשמועה מיונדאי את הדברים הבאים:

להלן ציטוטים מהמוסך:

1. "דחפו לכם מצית לא מקורי וזה שרף את הפיוז"
2. "חיברו לא נכון את הטייפ וזאת הסיבה שהוא לא שומר תחנות"
3. "אין לכם מדף?! כל רכב מגיע אם מדף"
כועסים ועייפים מהטרטור חזרנו אל סניף "שלמה סיקסט" וכמובן שכבר דיברנו בטונים אחרים לגמרי. יצא אלינו בחור בשם לירן וסידר את כל הכל במקום תוך 10 דקות:
חיבר מחדש את הטייפ, החליף את המצית וכנראה עשה עוד משהו כי הרכב התחיל להניעה מהפעם ראשונה בלי למצמץ, וגם הבטיח לטפל באופן אישי בנושא המדף.
לא ממש ברור לי למה אדי מלכתחילה לא רצה לבדוק את הדברים הנ"ל אלא היה נחוש בדעתו להיפטר מאיתנו, זה שכבר שילמנו את הכסף אומר שמבחינתו אנחנו יכולים להתפוגג ואם הוא הצליח "לדחוף" לנו רכב עם ליקויים את הוא "תותח" ואנחנו הפריירים.
היום קיבלתי טלפון מבחורה (לצערי אני לא זוכרת את שמה) שיושבת צמוד לאדי והיא אומרת לי "אני כבר שבוע מנסה להשיג אתכם, הניירת שלכם מוכנה ומחכה לכם כאן".
נשאלת השאלה, כשהיינו שם אתמול והצגנו את עצמנו, ואגב דיברנו גם איתה- היא לא יכלה להגיד לנו את זה? אדון אדי היקר לא ייכל לשאול אותה מה קורה עם הניירת? כנראה שלא. מסתבר שהמוטו של הבחור זה לנפנף את הלקוח ורצוי כמה שיותר מהר.
לסיכום חווית קניה אחת הגרועות שהיו לנו, המלצה מאיתנו לא תגיע ההיפך כל מי שהאני אוכל לספר לו על המקום ועל מה שעברנו ישמע את הסיפור המאוד לא נעים. אני בטוחה שיש לא מעט תוכניות תחקירים שישמחו להזהיר את הציבור להישמר לבל יחוו חוויה כמו שחווינו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המדף הגנוב, שליחת מסמכי הביטוח פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה