פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה מבוטלת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב פייר קניג 27 כתובת:
קניון הדר - ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 23/9/2011 שילמתי 500 ש"ח כערבון, ומיד ביום ראשון 25/9/2011 בבוקר ביקשתי ביטול הערבון וזיכוי וזאת בעקבות עיסקה שלא יצאה לפועל, הפקידה שבסניף (ליטל) מסרה בידי טופס ביטול ואמרה כי אקבל הודעה טלפונית על זיכוי חשבוני, עד היום 3/10/2011 לא קיבלתי הודעה טלפונית ולא כל הודעה אחרת על זיכוי חשבוני, ולאחר פניות חוזרות ונשנות הפקידה (ליטל) אף פעם לא נמצאת כדי לברר מולה מה קורה.
מיותר להזכיר כי במדינה קיים חוק לביטול עיסקאות וזיכוי לקוחות, רצוי מאוד שכל בעל עסק יכבד חוק זה.
ו סוג הנזק :
בעקבות ההבטחה זיכוי חשבוני בסך 500 ש"ח עדכון במייל חוזר פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה