פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח ואי מתן שירות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 20 חודשים (קצת יותר) רכשתי רכב מסוג מזדה 3 במסגרת ליסינג פרטי, במסגרת העסקה החברה מתחייבת לרכוש את הרכב חזרה בתום תקופה של 30 חודשים, ברצוני להחליף את הרכב טרם סיום התקופה וכמובן לשלם את ההפרשים שאני חייב, במהלך שלושת החודשים האחרונים פניתי במספר פניות לסניף ברעננה ושם שוחחתי עם נציג מכירות בשם פיני, לקחו ממני פרטים ומסרו כי ישיבו לי תשובה בימים הקרובים, לאחר כ- חודש שבתי למקום ושאלתי לגבי הבקשה שלי, שם נשלחתי לאדם שאחראי על הטרייד אין, הלה היה חביב לקח פרטים שוב ומסר שבימים הקרובים יזמינו אותי לפגישה יחד עם הרכב. בחלוף חודש נוסף פניתי שוב לחברה והפעם פניתי למנהל הסניף בחור בשם איציק, המנהל מסר שהוא יטפל בזאת אישית ותוך שעות בודדות יחזרו אלי עם תשובה, למרות הבטחותיו שוב לא טיפלו בפנייתי ואני אבוד עצות, חשוב לי לציין כי מדובר באחת החברות הגדולות בשוק הרכב בימים אלו ואיני מבין כיצד הגיעו למעמד זה, כוח האדם שמועסק ע״י החברה לפחות בסניף רעננה מתנהל בצורה גרוע מאוד, אינם מתייחסים לצורך האמיתי של הלקוח, השירות מתחת לכל ביקורת, מקווה לשינוי......

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה