פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות לאחר קניית רכב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת החייל כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יוני 2011 רכשתי רכב מסוג יונדאי גטס, שנת ייצור 2008, מחברת שלמה sixt סניף רמת החייל. טופלתי ע"י נציג מכירות בשם אדיר. לאחר קניית הרכב, אמורים היו להגיע מכסי פלסטיק למראות הצדדיות, אשר אמורים היו להישלח לסניף בנתניה, על פי בקשתי. הגעת החלקים התעכבה, ולאחר פניות חוזרות ונשנות לאדיר, קיבלתי הודעה כי החלקים הגיעו בסביבות אמצע חודש אוגוסט, וכי עליי להגיע לאסוף אותם מנתניה. באותה תקופה, בשל עומס בעבודה, לא הצלחתי להגיע בשעות העבודה של הסניף. בתחילת חודש נובמבר 2011 הגעתי לסניף בנתניה, אך אלה לא ידעו על מה מדובר, החלקים לא נמצאו, והובטח לי טלפונית ע"י הסניף ברמת החייל כי הם יישלחו שוב ואקבל על כך הודעה. שבוע לאחר מכן, טרם יצרו איתי קשר מהחברה. התקשרתי לאדיר, אשר הבטיח כי בימים הקרובים אקבל הודעה על הגעת החלקים לנתניה. כעבור שבועיים בהם לא קיבלתי את ההודעה, שוב התקשרתי לאדיר הבוקר. הוא טען כי הוא עסוק ויחזור אליי, כאשר ביקשתי מספר טלפון של מנהלו, ניתק את השיחה. כצפוי, אדיר לא חזר אלי באותו היום. התחושה שלי בעקבות המקרה היא כי לאחר התשלום על הרכב, נציג המכירות הפסיק לראות אותי כלקוחה שלו. 5 חודשים לאחר קניית הרכב, עדייו לא קיבלתי את החלקים החסרים ונותן השירות מתחמק ממתן שירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה