פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - טיפול לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף רכבת מרכז ארלוזווב כתובת:
תל אביב / פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

שמי תמיר חיים ואני הבעלים של חברת פרוטק - בטיחות וטכנולוגיה בע"מ
חברה קטנה וחדשה בשוק.

בתחילת חודש פברואר שכרתי עובד חדש שנקלט בתור סוכן שטח לעבודה שוטפת ומעבר בין לקוחותינו השונים ברחבי הארץ, לצורך כך נדרש היה לשכור רכב ובחרנו בשלמה סיקסט כי רצינו חברה "אמינה ונוחה".

1.בתאריך: 5-2-12 - שכרנו את הרכב הראשון מדגם פיאט פונטו – מספר: 16-861-67 וקיבלנו הצעת מחיר ושירות טלפוני מאשת מכירות בשם אפרת בטלפון: 050-7489071. לאחר 3 שעות התברר שהרכב לא תקין ומה גם שלאחר החזרתו נאמר כי הבעייה היא שהרכב לא טופל בזמן, כנגד הרכב הנ"ל ניתן רכב "חדש" – פיאט פונטו: 16-445-78

2.בתאריף 9-2-12 – הפיאט פונטו התקינה שניתנה כנגד הרכב התקול הראשון נתקעה בחיפה עקב בעייה מכנית, לאחר המתנה לגרר, הרכב נגרר לסניף פתח תקווה (מקום מגוריו של הסוכן) ושם נאמר שישנה בעייה מכנית ולא ניתן לנסוע עם הרכב (את זה מן הסתם כבר ידענו). שוב פעם החליפו לפונטו מספר: 30-544-76

3.אתמול בתאריך 20-2-12 – שוב נתקע הרכב באזור בית שמש – שוב התגלתה תקלה שלא איפשרה לסוכן להמשיך ולעבוד עם הרכב ושוב החליפו לרכב אחר וכ"פיצוי" ניתנה לו סקודה פאביה מספר:39-579-67 שאמורה לעלות עוד 20 שקל ליום.

4.בתאריך 20-2-12 (כבר באותו היום) – לאחר שלוש שעות מרגע החלפת הרכב, הסוכן נסע שוב לסניף פתח תקווה להחליף את הסקודה וזאת מכיוון שפנסייה הקדמיים לא עבדו וע"פ טענתו בשעה שהחזיר את הרכב היה כבר דיי חשוך (סביב השעה 6 – סכנת חיים), כמובן שכנגד הפאביה הוא קיבל פונטו נוספת שמספרה: 16-463-78.

שלמה סיקסט דואגים לעשות מול הלקוחות חוזים דרקוניים ולשמור מסגרת קטסרופלית באשראי ולהתייחס מאוד יפה גם שאתה בא להחליף רכב שלא נמצא תקין, אבל אני מבחינתי איבדתי כ-4 ימי עבודה של סוכן שעולה לא מעט כסף + 4 ימים שהרכב מושבת ועל זה אני אצטרך לקבל זיכוי מהחשבון הכללי.

דבר נוסף: לפני שחשבתי להגיש תלונה, כמובן שניסיתי לצור קשר עם הסוכנת שציינתי בהתחלה אבל זאת לא זמינה בטלפון, הטלפון כבוי לגמריי, אין מי לדבר!!! אין טלפונים נוספים!!
ממש חרפה!

ממש מבזה חברה שמפרסמת עצמה כחברה מובילה בתחום הרכב ובכלל.

לתגובתכם המהירה אודה.
תודה,
תמיר.



בזבוז זמן , כספי סוג הנזק :
פתרון הוגן לשני הצדדים: זיכוי מלא עבור 4 ימים מתוך החודש במחיר של יומית + זיוכי נוסף ע"ס 4 ימי עבודה כפול 8 שעות כפול שכר עבודה לשעת עבודת סוכן (40 ש"ח) - אין צורך בפיצוי עבור עוגמת נפש פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה