פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בשכירת רכב בחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מוקד טלפוני ארצי כתובת:
מוקד טלפוני ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

כחודש לפני נסיעתי לחו"ל (רומניה), ביצעתי הזמנה של רכב שכור ע"י המוקד הארצי הטלפוני של שלמה-סיקסט. התלונה שלי מופנית אל חברת שלמה סיקסט בארץ, כיוון שמבחינתי הגורם לו שילמתי אחראי לתת לי את השירות המגיע לי.

אני חייב לציין ששכרתי בעבר רכב מחברות שונות בחו"ל, ותמיד הייתי שבע רצון, עד מקרה זה.

ביום רביעי האחרון, ה-11 לאפריל, שכרתי בסניף העירוני בבוקרשט (רומניה) רכב, על פי הזמנתי.

ארצה לציין (לצערי לרעה) מס' דברים:

1. הסניף המקומי היה אמור להיפתח בשעה 09:00 בבוקר. נאלצתי להמתין בחוץ כ-10 דקות עד שהסוכן הגיע ופתח את הסניף.
2. אני הזמנתי רכב מסוג אופל אינגליזינה אוטומטי, וכיוון שלא היה להם - נתנו לי אופל וקטרה אוט'. יתכן שאכן מדובר באותה קבוצה (באמת שאין לי מושג), אבל גם אם כן - מדובר בפירמה ישנה יותר.
3. הרכב שקיבלתי היה מטונף (חיצונית)! לכלוך שאפילו סמרטוט לא הוריד.
4. כשהחזרתי את הרכב לשדה התעופה הגעתי לביתן לא מאוייש (למרות שהסניף אמור להיות מאויש 24 שעות ביממה), ועליו פתק עם מספר טלפון להתקשרות. כיוון שלא היה ברשותי טלפון נייד, נאלצתי להסתובב ולבקש מאזרחים מקומיים (שבקושי מדברים אנגלית) מכשיר טלפון, עד שאחד מהם ניאות לתת לי. אז יצרתי קשר וחיכיתי 10-15 דקות עד להגעת הנציג. האם לא חכם יותר לאייש את העמדה או לסירוגין להשאיר במקום מכשיר טלפון שעם הרמת השפורפרת יחייג ישירות לנציג?

לתגובתכם אודה.

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה