פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מצד מנהלת בשלמה סיקסט נושא התלונה:
חזן יאיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
צריפין כתובת:
צריפין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי יאיר חזן

אני רוצה לשתף "ביחס החם שקיבלתי משלמה סיקסט"

בתאריך : 6.12.2011 הרכב שלי היה מעורב בתאונה עם רכב של שלמה סיקסט

להלן פרטי התאונה הרכב שלי נסע בצומת גלילות בקצב איטי מאוד בגלל עומס תנועה, רכב של שלמה סיקסט עוקף מהשוליים הימניים ומתפרץ לכביש, תוך כדי שהוא נכנס למסלול שלו הוא פוגע ברכב שלי בצידו הימני ,נהג הרכב של שלמה סיקסט יורד מהרכב מסביר לי שהרכב לא שלו והרכב שלי לא נפגע ואז הוא ניכנס לרכב ופשוט נסע { תאונת פגע וברח} הספקתי לרשום את מס הרכב ומכאן רק מתחיל הסיוט.

יצרתי קשר עם מחלקת תביעות של חברת שלמה סיקסט ודיווחתי להם על התאונה, וביקשתי את הפרטים של הנהג. מחלקת תביעות לא הייתה מוכנה למסור לי את הפרטים של הנהג הפוגע, אבל אמרו שיבדקו ויחזרו אליי, לא חזרו אליי באותו יום גם וגם לא יום אחרי, חייגתי ושוב אמרו לי שזה בבדיקה, עברו ימים ספורים ושוב יצרתי קשר ואמרתי שאני ניגש לתחנת המשטרה להגיש תלונה על תאונת פגע וברח, באותו שניה העבירו אותי למנהלת והיא יצרה קשר עם הנהג תוך כדי שאני ממתין על הקו, המנהלת סיימה איתו את השיחה ואמרה שהוא נתן הודעה על התאונה ושאין צורך לערב משטרה, מיכוון שאין נפגעים ורק נזק וביקשה ממני להכניס את הרכב למוסך לתקן אותו והכל יהיה בסדר, הכנסתי את הרכב למוסך וביציאה ממנו היתבקשתי להשאיר צ'יק דחוי עבור הטיפול לשלמה סיקסט, לקח אחרי לחץ מסיבי מצידי ומצד חברת הביטוח בה אני מבוטח, אחרי חמישה חודשים שלחו את הצ'יק ולא מספיק שעברו חמישה חודשים, גם השם על הצ'יק לא היה נכון וגם קיזזו לי 15% בגין רשלנות תורמת מסך כל הנזק, ניסתי ליצור קשר עם החברה יום שלם ולא הצלחתי, לכן החלטתי לנסוע אלהם כדי לפתור את הסיפור פעם אחת ולתמיד, נכנסתי לבניין ונפגשתי עם נציגה בשם אלין יצחקי, ניסיתי להסביר ולשכנע אותה בעיניין הקיזוז לאחר דין ודברים היא הסכימה להוריד את הקיזוז ל7% ,המשכתי לטעון שאין ידי תורמת ברשלנות ואני לא רואה לנכון שיקוזז לי כל סכום שהוא ואז הגיעה הגב' עדי פילוסוף שהציגה את עצמה בתפקיד המנהלת ,עדי התפרצה אליי איך בכלל נכנסת לפה, אני חייב לציין שבכל חיי לא נפגשתי עם בחורה כזאת ברברית, לבושה בגופיה מלאת קעקועים, ותקפה אותי בצעקות זה מה שאני החלטתי וזה מה שיהיה, גם שניסיתי לפנות לליבה ולהסביר שלקחתי יום חופש ואני מגיע מהדרום ממש לא עיניין אותה, אתה רוצה לקבל בבקשה לא רוצה צא מהבניין, הייתי בשוק בחיים לא הרגשתי כל כך מושפל וביקשתי להפגש עם מנהל יותר בכיר, ושוב קיבלתי צעקות ואיומים שאם אני לא יצא יזמינו לי משטרה, לא הסכמתי לצאת עד שאני יפגש עם מנהל, עדי הזמינה לי משטרה הגיעו שוטרים, עדי ירדה אליהם למטה וטענה שאני מאיים ושהיא מפוחדת, אני רק רוצה לציין שעד הרגע שהגיעו המישטרה היא הייתה לידי צחקה לי בפרצוף ואמרה לי תכף הכל יהיה בסדר, השוטרים הגיעו וביקשו שנרד למטה הסכמתי, השוטר ניגש אליי ואמר לי אני לא מתכוון לעשות כלום אני רק עושה את העבודה שלי, כי אם זה אתה או הם אני מאמין לך ולא להם, וציין שהוא מגיע 20 פעם ביום לפנות אנשים מחברת ביטוח שלמה סיקסט, ישבתי בחוץ וניסיתי למצוא מישהו שיוכל לעזור לי ניסיתי לדבר עם ההנהלה סמנכ"ל מנכ"ל את אף אחד זה לא עיניין והבכירים טענו שאין להם זמן לדברים האלה

לסיום חברת שלמה סיקסט

אתם יוצאים בהצהרות שהלקוח הכי חשוב לכם ושהשרות הכי טוב הוא אצלכם

להחזיק מנהלת כמו עדי פילוסוף זאת בושה לחברה ובטח ובטח למדינה מתנהגת בגסות ובגועליות שאפילו בשוק לא מתנהגים ככה

לידיעתכם חברת הביטוח חיה וקיימת בזכותי כלקוח ובזכות עוד לקוחות כמוני אני לא הסכים בשום פנים ואופן ליחס שקיבלתי מגוף שאמור לטפל בלקוחות בצורה נאותה ותרבותית וזה לא בידיוק היחס שקיבלתי מהגב' עדי פילוסוף

לכל מי שכן מוכן לעזור בסיפור וכן לשמוע מס' הפון שלי 0547725664 אני יעשה הכל כולל הכל שעדי פילוסוף לא תשאר בתפקיד שלה כעובדת ציבור
כספי סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה