פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים של הביטוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.6.12 הוצאתי את רכבי מהמוסך לאחר שעבר טיפול גדול - ראש מנוע וטיפולים נוספים, הרכב עמד כמה חודשים ללא שימוש בגלל העלות הגבוהה של התיקון - 8000 ש"ח
לאחר כשבוע בזמן שהנהג עבד עם הרכב והוריד סחורה אצל אחד מלקוחותינו - ביח מאיר, הוא ביצע נסיעה ברוורס לתוך המכולה שממנה היה אמור לאסוף כביסה ושבר את השמשה האחורית
כשהגיע חזרה לחנות פינינו את השברים ופנינו לשלמה סיקס לשאול איפה אנו מתקנים את השמשה בהתאם לביטוח שמשות הקיים אצל שלומה סיקסט - דרך סוכן ביטוח בפ"ת ארז משולם.
נמסר לי לקחת את הרכב ליהוד - למוסך בשם "ציון זגגות" אשר איתם הם עובדים, ושהתיקון לא יעלה כסף כי יש ביטוח פעיל.
שלחתי את הנהג ליהוד והוא חזר במונית.
לאחר כיומיים שאני ממתין שתיקון הרכב יושלם קיבלתי שיחה מציון זגגות ששלמה סיקסט אינם מאשרים את התיקון...
לאחר עוד יומיים שלושה של דין ודברים ולאחר שסוכן הביטוח שלי ניסה להסביר להם את כל הסיפור הם עדיין בשלהם ולא מוכנים לתקן את הרכב שעליו יש לי ביטוח - לטענתם כיוון שהרכב ניזוק בזדון !!!
עכשיו לאחר שהרכב עמד שם כ-5 ימים אני צריך לשלוח את הנהג שוב במונית על מנת לאסוף משם את הרכב ולתקן אותו באופן פרטי
כספי סוג הנזק :
תיקון השמשה + פיצוי פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה