פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פדיית צי'ק ביטחון - לשנוע רכב שלא נקנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.7.2012 הגעתי לחברת שלמה סיקסט סניף קניון חיפה כדי להתעניין לגבי רכישת רכב -להתרשם לקבל הצעת מחיר - האדון מנהל הסניף עמי עזרא נתן לי הצעת מחיר של 43,000שח' לגבי רכב יונדאי גיטס 2009 ואמר שידבר עם מנהל אזור וינסה לתת לי הנחה ל 42,000 - יצא מהלדר וחזר עם מחיר של 43,300- מה שגרם לי להרגיש לא בטוחה בהתנהלות הדברים -אך יחד עם זאת הייתי מעוניינת לראות את הרכב ומכיוון שבמגרש לא היה את הרכב ואף לא תמונה במחשב דרש ממני מ'ק ביטחון ע"ס 500 שח' כדי שיוכל להביא לי את הרכב מסניף אחר - אני שכוונותיי היו רציניות הסמתי והשארתי אצל מנהל הסניף צ'יק ע"ס 500 שח'. (כמקובל גם בחברות מתחרות - אך ללא פדייתו ).ביוןם שלישי הגיע הרכב לסניף שלמה סיקסט בצ'ק פוסט הבעתי את כוונתי לבוא ולראות את הרכב אך נמנע ממני ונאמר לי רק בסניף - גם לאחר מס' שעות רבות לא התקשרו אליי.בנתיים סכום המקדמה שלי המתוכננת לגבי רכשית רכב השתבשה ולא יצאה לפועל - אי לכך בשעה 19:00 בערב התקשרתי לעמי וא: שאלתי מדוע לא התקשרו אליי לבוא לראות את הרכב ?ב: הודעתי לו כי סכום מהקדמה לקניית רכב השתשבש ולא בייתה לי אפשרות להתחייב לקנות רכב כאשר בדקה ה90 השתבש מתן המקדמה - ברצוני לציין שאני אם חד הורית מטופלת בילד אומנם מתפרנסת בכבוד ולא אוכל לתחייב על דבר שלא אעמוד בו - דברים קורים מעולם - באותה שיחה ביקשתי מעמי - כי למ רות כוונתי לרכוש אתה רכב מבקשת כי יחזיר לי את הצ'ק - וכך כ12 יום התנהלות של טלםונים מולו ומול הפקידה (אישתו ) מתחננת לנפשי כי לא בוצעה עסקה לא חתמתי על דבר מה שיחזירו לי את הצ'ק הרי לחברה הייתה כוונה למכור והביאו את הרכב כי לא היום מוכרים צילום מסך ללא תמונה אפילו - ולי הייתה כוונה לקנות - אך לא יצא לפועל - תחושת הבטן שפקדה אותי עוד מתחיל הצעת המחיר חוסר האמינות של מתן הצעות מחיר פעם כזו ולאר 2 דק' מחיר גבוהה יותר - במקום הנחה שהובטחה - הלכה וגברה - במשך 12 יום מתקשרת מבזבזת שיחות זמן עצבים - בקשות מענות ולא מחזירים לי תשובה - מבקשת את כספי בחרה אך כל הזמן מתק\בקשת להמתין ושהעניין בטיפול מול מנהל אזור - אישורו - כך 12 יום ולאחר 12 יום הפקידו את הצ'יק שלי - על לא עוול בכפי. יש מצב שמנהל אזור אישר אך החברה מקניון חיפה החליטו "לעשות קופה " (זכיינים של שלמה סיקסט ).מבקשת את עזרתכם עוד לא ראיתי חברה/ספק/חנות שרומה לר\מכור דבר מה ללא הצגת במינימום את הסחורה - ועל חשבון הלקוח לבצע עסקאות ורווחים - שלא עוול בכפי- הייתה לי כוונה - אך מה עדיף היה לבטל את הצ'ק ? להכריח אותי לקנות רכב - היאה התנהגות מעין זו לחברה גדולה כשלמה סיקסט- רק לסבר את האוזן באוטו סנטר אתה משאיר ציק פיקדון לא ראית לא קנית מקבל את כספך בחזרה- בדוק !!מבקשת את עזרתכם .
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה