פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי העברות בעלות על רכב חדש שנקנה ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
התדהר 16, רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/11/2012 קיבלתי לרשותי רכב חדש מהחברה, לאחר ששילמתי בעבורו את מלוא הסכום. במעמד הקניה, נאמר לי שהרכב יירשם על שמי "תוך יום", וייתכן שייקחו עוד שבועיים-שלושה עד שהאישור על כך יגיע אלי ממשרד התחבורה.
בפועל, לא בוצע רישום הרכב על שמי (גם בבירור שעשיתי מול משרד הרישוי) מעל חודש לאחר קנית הרכב.
בשלמה העבירו אותי מנציג אחד לאחר, בלי לעדכן אותי אפילו פעם אחת מיוזמתם (למרות הבטחות רבות) על מצב הרישום האמור.
איך דבר שהיה אמור להתבצע באותו היום לא מתבצע כבר למעלה מ-40 יום? למה אין באתר שלהם אפשרות לשלוח פניה לנציג שירות של מכירת רכב? ולמה הם לעולם לא חוזרים אל הלקוח עם תשובה לגבי שאלה כה בסיסית - מדוע הרכב ששילם עליו במיטב כספו אינו ברשותו.
מיותר לציין שאיני יכול להוציא תו חניה עירוני על רכב שאינו ברשותי, ועוד כהנה וכהנה (מה אם החברה תפשוט רגל חס וחלילה ואשאר בלי רכב?).

עניין זה מצטרף לעוגמת נפש שנגרמה לי כאשר גיליתי שהרכב שנקנה אינו בצבע שהובטח לי (בכתב, לאחר תשלום המקדמה) וזלזול בהבנת הנקרא שלי. בנוסף, על הרכב הייתה שריטה שלא נאמר לי לגביה (הרכב הובא מעפולה לרעננה בעלות "שינוע" של 500 ש"ח שניתן לראות מאתר זה שקשה מאוד לקבל בחזרה במקרים אלו).
עוגמת נפש סוג הנזק :
רישום הרכב במידי על שמי במשרד התחבורה והודעה טלפונית על כך פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה