|
|
|
|
|
|
התנערות מהתחייבות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2012 רכשתי מאזדה 3 2009 בבדיקה התברר שהאגזוז פגום והובטח לי כי מייד לאחר העברת הבעלות תפתח קריאה למוסך להסדרתו אולם מאז עברו חודש וחצי ואינני יכל לקבל את ההתחייבות המפורשת של מנהל הסניף (למרות שהוא היחיד שניסה לעזור לי ) כיום הרכב בקושי נוסע בגלל רעש חזק בתא הנוסעים לא כך תארתי לעצמי את חווית הקנייה מהחברה הגדולה בארץ .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי של האגזוז כמתחייב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שלמה סיקסט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|