פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר עינין לשלם תביעת צד ג למרות שחלף הזמן הסביר נושא התלונה:
אלמוג רונן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני למחות ולעניין את הציבור בפני הליך לא תקין שמנהלת ח"ב שלמה סיקסט מול לקוחות פרטיים בעיניין החזרי כספי לקוחות שרכבם נפגע ע"י נהג אשר מבוטח ע"י חברת שלמה סיקסט, בשלהי חודש 11 2012 פגע רכב של חברתם ברכבי שאינו מבוטח בחברת שלמה סיקסט וגרם לנזק קשה ולירידת הרכב מהכביש, ניגשתי לחב הביטוח שלי מילתי תפסים והגשנו לחב שלמה סיקסט דוח מפורט על פרטי הנזק והגשנו את כל המסמכים הרלוונתים וחלפו למעלה מ3 חודשים וטרם קיבלנו את כספנו למרות שחלף זמן סביר לעשות כן,,,אציין שאף ח"ב שלמה סיקסט במדור תביעות צד ג אינם עונים כלל לשיחות הטל שאנו עושים להם למרות שאנו מתקשרים בשעות פעילות המשרד, אנו חשים כי ח"ב שלמה סיקסט פועלת למרוח ולמשוך את הלקוחות שנפגו ע"י חברתם בזמן ועושות הכל לא לשלם ע"פ החוק! רק לידיעה אנו שוקלים תביעה כספית על נושא תלונתנו זו בתביעה נוספת לבת המשפט על נזקים נוספים ועל עוגמת הנפש, כל שיש לנו לעשות חוץ מזה להביא לפרסום הפרשה הנ"ל ולמחות בדרך של ידיעת הציבור בנוסף להליך תביעה שתוגש בקרוב,,,מאת רוני אזור חדרה

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה