פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת אשראי וגביית דמי מקדמה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דוד המלך ירושלים כתובת:
דוד המלך ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה
ביום 18.3.13 הגעתי לשכור רכב בסניף ירושלים לאחר שביצעתי הזמנה אינטרנטית לקיה פיקנטו ליומיים בסך 274 ש"ח. כאשר הגעתי לסניף נאמר לי שלא יכולים לבצע את ההזמנה מאחר ומסגרת האשראי לא עולה על 3500 ש"ח. דבר שכזה לא נאמר באף מקום באתר בעת ההזמנה! אני סטודנט והגיוני ביותר שלא תהיה לי מסגרת אשראי שמעל 3500 ש"ח. בלית ברירה, לאחר שמנהלת הסניף לא עשתה דבר ע"מ לסייע וגם לא הסכימה לגבות מאשראי של אשתי דרך הטלפון, נאלצתי לוותר על ההזמנה עם עוגמת נפש לא קטנה ובזבוז זמן יקר לטיול. ע"מ שלא להפסיד את הטיול אותו תכננו הרבה זמן הלכתי מיד לחברה מתחרה בסמוך ושכרתי שם רכב. בחברה השניה אמרו לי שכדי לפתור את סוגיית האשראי שקיימת גם אצלם הם יכולים להציע לי ביטול דמי השתתפות. מובן שלא היססתי ועשיתי זאת, גם במחיר גבוה יותר, ע"מ לא להפסיד זמן יקר. אני רוצה לבקש את התייחסותכם בהקדם וביטול דמי ההקדמה באינטרנט שכן אני לא ביטלתי את ההזמנה מרצוני אלא אתם ביטלתם לי אותה. שאול
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר דמי הקדמה בסך 50 ש"ח פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה