פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה שכירת רכב - אי אספקה במועד ועיכוב וטרטור הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו דרך חברת "דלתא טורס" דיל טוס וסע לקרואטיה בין התאריכים 23-29 באוקטובר 2005.
הדיל כלל voucher להשכרת רכב מחברת SIX-T בשדה התעופה רייקה בקרואטיה בשעה 8 בערב ב23 באוקטובר 2005.
הטיסה הייתה הטיסה היחידה שנחתה בשדה ברייקה והיו מספר נוסעים בטיסה שהזמינו דיל דומה הכולל איסוף רכב מחברת SIX-T בשדה.
הגענו לעמדה של SIXT לפני השעה 8 בערב ועמדנו בתור עם שאר הנוסעים. היו 2 סוכנים בלבד לטפל בנוסעים והם עבדו בצורה איטית, כך שקיבלנו את האוטו רק שעה אחרי שהתחלנו לעמוד בתור ושעה אחרי שחברת SIX-T התחייבה לספק לנו את המכונית.
הסוכנים של חברת SIX-T דרשו תשלום עבור השעה המאוחרת של אסיפת הרכב. הם טענו שהם עובדים כבר למעלה מ-12 שעות ולכן זכאים לתשלום בגלל השעה המאוחרת. תשלום מסוג זה צריך לחול על חברת SIX-T ,שהיא המעסיקה של הסוכנים האלה, ולא כהפתעה ללקוח העומד בתנאי חוזה הכולל את שעת איסוף הרכב. האיחור באסיפת הרכב לא נבע מאיחור באשמתנו ולא נבע מאיחור בטיסה או עיכוב אחר בשדה, אלא נבע מכך שחברת SIX-T לא דאגה למספיק סוכנים שיטפלו בנוסעים שהזמינו רכבים ולא דאגה לעובדים רעננים עם שעות עבודה קצרות יותר.
חברת SIX-T גרמה לנו עיכוב ביציאה משדה, לא סיפקה לנו את הרכב בזמן, ועוד מנסה לחייב אותנו על איחורה באספקת הרכב. החברה עוד המשיכה ואיימה שאם לא נסכים לעיכוב ונסיונות הסחיטה שלה לא נקבל רכב וכל החופשה יתבזבז.
אנו דורשים לברר מדוע חברת SIXT לא עמדה בתנאי החוזה מולינו ועוד מנסה לחייב אותנו על חוסר תכנון מצידה.
כמו-כן ברצוני להוסיף שכשרצינו להחזיר את הרכב הסוכן לא היה, אומנם כבר במילא היינו בשדה תעופה, אבל שוב ראו את חוסר היעילות והתפקוד של הצוות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי והפסקת הסחיטה של התייר הישראלי פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה