פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות השכרת רכב לאחר המתנה של שעות בחופשת הפסח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירמיהו ירושלים כתובת:
ירמיהו ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום 27/03/2013 היה יום הראשון של חול המועד פסח. לחברה היו הזמנות של עשרות לקוחות שהוזמנו כחודש מראש. חלק מההזמנות נעשו באמצעות סוכנות (במקרה שלי ועוד לקוחות חברת נח קאר בירושלים). לתדהמתנו המשרד נפתח ללא רכבים זמינים להשכרה. החברה לא הכינה רכבים לעשרות הזמנות שהוזמנו לבוקרו של יום. כך מצאתי את עצמי עם עשרות לקוחות ממתינים, והרגשת הזלזול בנו, הלכה וגברה. נציגי החברה בסניף טענו במשך כמה שעות שמובילים עם רכבים נמצאים בעליות הקסטל וכל רגע אמורות להיכנס. כך המתנו כמה שעות עד שרוב הלקוחות פשוט התייאשו והלכו. לחלק מאתנו התקשר הסניף 7 שעות ממועד ההספקה והודיעו שרכב הגיע והנם יכולים לחזור לסניף לקחתם. אלי לא טרחו להתקשר כלל. מותר לציין שארגנו את כל הנופש חודש מראש. פרט לרכב גם הזמנו מקומות לינה במלונות או צימרים. כל מילה מיותרת ואין צורך לתאר את עוגמת הנפש והנזק הכספי שנגרם לנו ולבני משפחותינו. אנו כ- 20 לקוחות מבין הרבים שהמתינו ערכנו רשימה כדי להתארגן לתביעה משפטית. כצעד ראשון פנינו לחברה בדרישה להכיר בנזקים ובמתן פיצוי. תשובת החברה הייתה מזלזלת והם הציעו יום שכירות חינם רק בתמורה להשכרה של יומיים. הם עוד מבקשים לאנוס אותנו לשלם על שכירות כדי "לקבל את הפיצוי". מה ביכולתכם לעזור לנו ומה האפשרויות שעומדות בפנינו. בסופה של החופשה יצאנו עם נזקים כספיים והרבה עוגמת נפש בניגוד מוחלט למתרה אשר עבורה שכרנו את הרכבים.
האם יש תקדים לתביעה מעין זו על בארץ? האם אנו יכולים תביעה ייצוגית (אנו כ- 20 לקוחות החושבים על אופציה זו.
חשוב לפרסם את היחס הבוטה והמזלזל שקבלנו באותו יום וממשיך גם לאחר פנייתנו לנציגת תלונות החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה