פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על יום נוסף שנגרם בגלל רכב לא מניע שנמסר אלינו נושא התלונה:
בזק יונתן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב ארלוזוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החברה מסרה לנו רכב, ברכב היתה בעיה, ויש לנו גם אישור על כך. הרכב לא הניע בגלל בעיה שהיתה מראש במצבר. רצינו להתחיל לנסוע בשעה 15:30 וכך היינו מספיקים לפרוק את הקניות שעשינו בבית בתקוע ליד ירושלים ולהחזיר את הרכב לירושלים.
הרכב שוחרר רק בשעה 17:00 ואנו מבינים שהתיקון לוקח זמן, אם כי החברה היתה צריכה לשים לב יותר לתיקון כי זו לא פעם ראשונה שהחברה מוסרת לנו רכבים פגומים
בכל מקרה, בגלל תקלה זו, לא היתה לנו אפשרות להחזיר באותו יום את הרכב.
ניסינו להתקשר 4 פעמים לחברה, כאשר בכל פעם מעבירים אותנו מנציג לנציג. כאשר הגענו ביום שישי על הבוקר להחזיר את הרכב, כיוון שלא היתה לנו אפשרות להחזיר את הרכב בזמן, הבטיחו לנו שיבדקו לנו אופציה (למרות שהדבר מגיע לנו) לא לחייב אותנו על יום נוסף (שכלל לא רצינו בו)
בסופו של דבר החברה חייבה אותנו על יום נוסף שנגרם רק בגלל השירות הלקוי שלהם, ואנו כלל לא היינו צריכים אותנו ולא השתמשנו בו.
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר יום השכרה פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה