פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השכרת רכב והחלפתו באחר ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בתחילת יוני 13 משכתי רכב שכור מסניף אשדוד לתקופה של כמעט 4 חודשים דרך משרד הבטחון הגוף אליו גוייסתי כסא"ל במיל' לפרוייקט מיוחד.
כצרכן כ"ר שכורים מחברתכם לתקופות ארוכות טווח עבור משהב"ט התוודעתי כבר למדיניות ניפוק כלי רכב ישנים ומוזנחים,מלוכלכים ומסריחים מסיגריות (אותה נאלצתי להכניס לשטיפה יסודית על חשבוני פעמיים רק להיפטר מהריח)אותם מעבירים מיד ליד בעיקר למשהב"ט ובעיניי זו מדיניות מכוונת שלכם שבסוף שמה אתכם כחברה הגדולה בארץ להשכרת רכב באור נלעג ומזלזל כמו איכות הרכבים שאתם מנפקים (ועוד לקציני מיל' ,ברובם בכירים בצבא ובמשק האזרחי שמהווים פוטנציאל אדיר להמשך עבודה איתכם באזרחות אך לצערי זה לא זה) ולזה יש לצרף את נציגכם בחברה (בחור בשם יוסי)שבקשב שלו לכל הבעיות שעולות ושירות הלקוחות שלו לוקים בחסר הן מסיבות אובייקטיביות (עומס וכדו,)והן מסיבות אחרות שלשלמן אני טורח לפנות אליכם עקב מקרה זה.
במקרה הנוכחי נופק לי רכב מסוג מיטצובישי לנסר שהיתה הרכב הכי סביר מהרכבי בלאי שהוצעו לי (למשהב"ט)לא עזרו בקשותיי שמדובר ברכב לתקופה ארוכה ונסיעות מרובות ,לבקש פורד פוקוס או טויוטה קורולה "צעירה" יותר שומו שמיים כאילו ביקשתי מרצדנס בנץ עם גג פתוח.
בכל מקרה כמדומני ב 31/7 תיאמתי עם סניף אשדוד את הכנסת הרכב למוסך עקב רעשים חזקים ממע' המיזוג - שלחתי נהג שטורטר בין 3 מוסכים באשדוד ולבסוף נחת בפתח תקוה שם הופקד הרכב לטיפול ובמקומו קיבלתי חלופי זהה - מיטצובישי ישנה ומוזנחת,מלוכלכת ומסריחה מסיגריות - הבעיה ,ברכב שהשארתי לתיקון הותקן פזומט צבאי והושאר ציוד אישי ,הרכב נכנס רק לתיקון.
מדי יום שוחחתי עם הסניף ואפילו עם יוסי אותו הצלחתי לתפוס לאחר אין ספור נסיונות וכל יום התשובה זהה ,הרכב עדיין לא סיים את התיקון.
מה רבה הייתה הפתעתי לגלות מהפקידה בסניף אשדוד ביום א' לאחר מכן (כנראה בתמימות) שהרכב בכלל לא טופל כי היה צום רמאדן , שוב אני מחכה ואפילו מצליח לגלות את שם המוסך המטפל -האחים לוי ,שם אני משוחח איתם ומופתע לשמוע שהרכב בכלל סיים את התיקון מזמן.
בדיקה נוספת מגלה ששוב הרכב לא סיים וחזר למוסך וכך מדי יום אני מברר מה קורה (לא אלאה אתכם בתשובות ובהבטחות "אנו כבר חוזרים אליך" "שלחנו מייל ליוסי הוא כבר יחזור אליך".....עד יום ה' האחרון 15/8 ההפתעה הכי גדולה ,הפקידה בסניף אשדוד אומרת לי שהרכב בכלל מופיע כמושכר למישהוא אחר.

הרגשתי מרומה , לא רק שציודי האישי נשאר ברכב הקודם והפזומט שמורכב על הרכב שעד כה אני עם חלופי שנאלץ לקושש כרטיסי דלק ונאלץ לתדלק פעמיים על חשבוני במאות שקלים - אני באמצע משימה צבאית..

שלא יובן אחרת ,הבדיקה היום יומית אינה נובעת מהגעגועים לרכב "החדיש" שהיה ברשותי ונאלצתי להפקידו לתיקון ,אלא פשוט עניין של נוחיות ,תדלוק דרך פזומט וחוסר טרחה בלך ותבוא .

נציגכם שפעלו מולי ,נתנו שירות גרוע שלהרגשתי גם כלל חוסר אמינות ומריחות שלי "הלקוח" על מצב הרכב , אף אחד מהם לא טרח לחזור אליי אף פעם כשהבטיח זאת (גם לא זה תשובה,אבל תחזור), כעת שמעתי שהתירוץ החדש לפאשלה של יוסי ואנשיכם בסניפים הוא שהרכב ההוא הגיע כבר ל 80000 ק"מ ולכן היה צריך לרענן לי אותו , גם זה לא מדוייק להזכירכם אני עם הרכב כבר כמעט חודשיים ויש לו עדיין כ 6000 ק"מ עד לזה ולא שמצב הנוכחי טוב יותר.

אני לא מבין מאיפה החוצפה לפעול בדרך זו מבלי לשאול אותי לפני כן?????

כרגע המצב הוא שאני עדיין מקושש דלק,עם רכב חלופי במצב גרוע יותר מקודמו,ציודי האישי ברכב (לא יקר ערך אך עקרוני) תסכול ומרירות מכם ומהשירות לקוחות שלכם , מצאתם לכם קטגור גרוע ביותר .
ולסיום תלונות עליכם אני שומע למכביר מגורמים העובדים איתכם בתדירות גבוהה יותר ממני (קצינים העובדים איתכם לאורך כל השנה לא כמוני) שזו לא פעם ראשונה וכו.....

קחו את זה לתשומת ליבכם ותעשו עם התלונה הזאת כרצונכם , אני את הבעיה המוטורית לפרוייקט הזה אליו גוייסתי לא תצא אל הפועל ללא רכב ואני מטיל את הבעיה לפתחו של צה"ל שיתמודד מולכם ,לא אני .
עוגמת נפש סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה