פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ונסיון שווא לחיוב בכרטיס אשראי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
? כתובת:
? סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה שאיני מכיר כלל ,לאחר שנציגת מכירות הציעה לי מתנה בהיותי מנוי שלהם (?) , דבר שלא הייתי מעולם ,ואף מצאה לנכון למסור לי שיש להם הקלטה בה אני מתחייב על מנוי שנתי של .-199 ₪ לחודש {???} ולאחר שביקשתי לבכיר מהחברה שאיני מכיר יתקשר ושלחתי פקס.עם הסיפור , החלה להתקשר מישהי ולהטריד אותי עם איומים של הוצאת דיבה , כמדומני ששמו שירן או טל משירות לקוחות !!!
באם אוטרד שוב , אפנה למשטרת ישראל בבקשה לאיתור הנוכלים !!
כספי סוג הנזק :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה