פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לוקחים כסף במרמה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏אפריל ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר יעקב כתובת שד רבין יצחק 4 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/4 קיבלתי טלפון מנציגה של "קניה אמינה". אמרה לי שכחברת מועדון אני זכאית ל-3 חבילות בשנה. לא היה לי מושג על מה היא מדברת. לא ידעתי שאני אי פעם חתמתי חברות במועדון הזה ואמרתי שאני לא רוצה כלום, לא חבילות ולא מועדון. היא אמרה שיורדים לי 250 ש"ח לחודש בגין חברות ושכר ניכנסתי לשנה השניה. הייתי לפני ניתוח להסרת שד ולא היה לי כל כך כח לויקוח.אמרתי שוב שאמי רוצה שתבטל אבל התעקשה שרק אפשר לבטל מ-2017 ושהיא יכולה ללכת לקראתי ושהתשלום החודשי יהי רק 179.90 ש"ח. בסוף הסכמתי אבל לא רציתי את הפריטים שבחבילה. סיכמנו בסוף על אמבטיה לרגליים.
בתאריך 25/4 צילצל נציג של החברה לוודא פרטים למשלוח ושרשום לנתק אותי ב-2017 וש התשלום החודשי הוא 199.90 ופירט את הפריטים שבחבילה. כשהתחלתי לספרלו שכבר סיכמנו על אמבטיה לרגליים הוא לא רצה לשמוע וניתק ואמר שישלך את החבילה המקורית. חשבתי שאין להם יותר אמבטיות, אפילו לא שמתי לב על ההבדל בתשלום החודשי וכל מה שרציתי היה לסיים את השיחה.
כעבור כ-שלושה שבועות היגיעו 2 חבילות: אחד עם האמבטיה והשניה עם הפריטים האחרים. חשבתי שהן 2 מה-3 חבילות שמגעים לי.
ב-19/5 קיבלתי את הדו"ח מהבנק ואני מגלה שהורידו לי 179.90 מתוך עיסקה של 1799 ש"ח שבתאריך 18/4 וגם הורידו לי 190.90 מתוך עיסרה של 1990 ש"ח שבתאריך 25/4!!!!! אני לא הסכמתי לשתי עיסקאות ומה שהם עשו הוא בפועל לקחת ממני כסף כאילו על שתי חברויות וממש במרמה ולא בתום לב.
אני לא יודעת אם הם עושים את זה בכוונה כדי לבלבל את לקוח (לבחורה הראשונה סיפרתי על הסרטן ובגלל זה עשתה לי הנחה) או שבחברה הזאת יש הרבה ידיים שלא יודעים אחת על השניה.
טילפנתי אליהם והסברתי את הנושא ואמרו לי שיבררו ויחזרו אלי עוד באותו היום. אני עדיין מחכה.
מה אפשר לעשות? מדובר על 2000 ש"ח שלוקחים ממני בלי רשותי! אני יכולה לבטל את יתרת התשלומים דרך הבנק? האם כדאי לי להתלונן במשטרה?
אני לפני טיפולים כימותרפיים ואני חוששת שלא יהי לי כוח נפשי להילחם גם על כספי...
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזרת כסף פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה