פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק מוצרים< נושא התלונה:
שפסו שרה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/10/2006 רכשתי מיספר מוצרים בחברת "היפר אקטיבי" מקבוצת א.ש.א.ל שעדיין לא הגיעו אלי כשאני מתקשרת לשאול מה קורה עם ההזמנה שלי אז כמובן שהם מתנצלים נחרצות דבר שלא עוזר לי כלל כי כבר במשך שלוש חודשים הם מתנצלים ולא קיבלתי אף אחד מהמוצרים וזאת למרות שהכסף כבר שולם, לטענתם המוצר הוא יבוא מחו"ל ועדיין לא הגיע, אז ביקשתי לפחות שישלחו את שאר המוצרים בנתיים אך תירצו במישלוח פעמים שזו עלות גדולה יותר מצבחינתם. וככה אני נסחבת איתם כבר 3 חודשים למרות שיש הבטחה ל 21 יום הספקה. בלי שום טיפול ראוי לא המוצרים וגם לא החזר כספי (לדבר לקיר).
לא יתכן מצב שאני צריכה לחכות שלוש חודשים "ולהתחנן" למוצרים ששילמתי עליהם. כמובן פעם ראשונה ואחרונה שהם שומעים ממני פעם הבאה זה יהיה ישירות מהעורך דין.
גם בזבוז זמן, כסף, עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה את המוצרים מיידית או החזר כספי וכמובן פיצוי.. פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
עדי נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
לאחר שיחתי עם הלקוח אכן התקבלו המוצרים והיא מרוצה מהן תגובה:
נמצא לפצות את הלקוחה בשובר בית מלון מפנק מטעם החברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה