פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות ואחריות לאחר קניה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהזמנתי מוצר mp4 וקיבלתי אותו רק חודשיים אחרי.... נהניתי מהמכשיר בערך שלוש עד ארבע חודשים ועכשיו יש לו בעיה קטנה הדורשת תיקון.
כמבן שיש לו תו אחריות.. אז התקשרתי לשירות קוחות לאחר קניה אבל הקו מנותק... התקשרתי לשרות לקוחות הרגיל ומי שענתה לי הפנתה אותי כל פעם מחדש למספרי טלפון שונים שלא עונים לי שם... אני רק רוצה לשלוח אותו לתיקון כדי שיחזור לשימוש רגיל.. אבל עדין לא עונים לי... יש למישהו עצה מה עלי לעשות???...

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל-סגנית מנהלת שירות שם ותפקיד:
הפניית הלקוחה לאחריות תגובה:
לקוחה הופנתה לאחריות,ניתן ללקוחה מס' טלפון+כתובת המקום של החברה שנותנת את האחריות למוצר על מנת לתקן את המכשיר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה