פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טריקת טלפון והעדר שרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ת.ד. 959549 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 25 בפברואר בשעה 17:00 התקשרתי למוד היפר אקטיבי שמספרו 039530000 . ענתה מוקדנית שלא הציגה את עצמה בשמה (על אף שמקובל במקומות כאלו בהתאם לתודעת השירות הגבוהה הנהוגה, להציג בשם) אמרתי לה שקבלנו פרוספקט שלהם. היא ענתה קודם שם! אז אמרתי: שטיין. והוספתי אבל רגע אחד, בקשתנו היא שתפסיקו לשלוח לנו את הפרוספקטים שלכם, עוד לא סיימתי את המשפט והיא עונה לי בקול מאיים וציני: או קי, תודה רבה, שלום!!!! וטרקה את הטלפון בפרצוף. לאחר תגובה זו היה ברור לי שהם לא יורידו אותנו מרשימת התפוצה שלהם (שאין לי מושג כיצד נכנסנו לשם!). התקשרתי שנית וענה לי מוקדן שהציג את עצמו בשם גלעד. אמרתי לו: קודם כל אני רוצה לדבר עם האחראי עליכם כדי להתלונן על מוקדנית שטרקה לי את הטלפון. גלעד לא ידע מה לעשות בדיוק(?) ואחרי כמה דקות שבה לטלפון בחורה שקולה היה כשל המוקדנית הראשונה. בקשתי ממנה בשנית לדבר עם המנהל אז היא אמרה: הם יהיו רק בערב. אמרתי לה את טרקת לי את הטלפון לפני דקה בדיוק, המוקדנית ענתה: מה פתאם לא טרקתי לאף אחד את הטלפון (מה שכמובן היה שקר, כיוון שקל מאוד לזהות את הקול, וברור שבמהלך הדות שהמתנתי על הקו גלעד חפש את המוקדנית שטרקה את הטלפון) אמרתי לה: אני מזהה אותך יפה, בכל אופן כיצד נוכל לצאת ממעגל התפוצה שלכם? היא ענתה שתיקח טלפון ופרטים והם יחסמו את השם שלנו ברשימת התפוצה (נקווה שזה יעזור)
תלונתי היא על השרות הלא מכובד שחברת היפר אקטיבי מעניקה לציבור. עוד לא קרה לי מעולם שמוקדנית טרקה את הטלפון וענתה בכזה טון מזלזל ועוד שיקרה אחר כך שטלפון הבא.
כמובן ששאלתי את המוקדנית לשמה (רק בטלפון השני, כי בראשון היא טרקה את הטלפון!) והיא לא רצתה להזדהות כי 'היא לא ענתה לי מקודם לטלפון...' התעקשתי לדעת את שמה והיא ענתה: רחל. אני כמעט סמוכה ובטוחה שכאשר אתקשר למוקד לא תמצא אחת בשם רחל... כיון שהיה לה ענין לברוח מהזדהות, אולם כמובן בקלות אוכל לזהותה שוב בטלפון.
עלבון סוג הנזק :
חינוך המוקדנים לתודעת שירות גבוהה פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
עדי נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה אינה עונה לטלפון היה ניסיון מס' פעמים להשיג את הלקוחה תגובה:
הושארה ללקוחה הודעה ובה הוסבר לה כי הנושא טופל והועלה בפני גורמים גבוהיים הנושא טופל ואותם האנשים אשר מוזכרים בתלונה אינם עובדים כבר בחברתינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה