פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא כפי שסוכם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב בערך בתאריך הנ"ל התקשרה אלי ורד מחברת היפר אקטיב, ושיכנעה אותי לרכוש ארבע כריות פוך במחיר 149 ש"ח כולל דמי משלוח, ואז כמתנה הציעה לי שמיכת טלוויזיה באותו מחיר, כשנכנסתי לאתר של ויזה , ראיתי שחייבו אותי על סכום של 189 ש"ח, כעסתי מאוד שהם אינם טורחים לספר עד הסוף כמה זה עולה בדיוק! על כן התקשרתי הבוקר אליהם, וכשהם שומעים שיש לך תלונה הם מפנים אותך למחלקת שרות לקוחות ושם יש להם שיטה מאוד מסויימת לענות לך, חמש פעמים ואני לא מגזימה הגעתי לטלפנית כשהיא מבקשת ממני רק רגע ונעלמת עד לניתוק השיחה על ידם, אני פשוט הרגשתי תיסכול נוראי ותחושה שאין למי לפנות כשקיימת בעייה מכל סוג שהיא, מעין שיטת התחמקות. יש להם מספר ישיר להגיע למוקד תלונות והוא 03-9530022, וגם שם זו אותה שיטה, עונים לך ברק רגע, ולא חוזרים אל השיחה.דרך אגב מס. ההזמנה שלי הוא 210808 ות.ז. ,056608953 הטלפנית בהיפר אקטיב הציעה לי לא לאסוף את המשלוח ואז יחזרו אלי ממחלקת הביטולים, אבל לאור התנהלותם אני די חוששת לא לאסף את ההזמנה, וגם לא לקבל זיכוי עבור המשלוח במידה ולא אאסוף אותו. אני בפלונטר ולכן אני אשמח לעזרתכם בנושא.
הרבה תודה ענת ונטורה
כספי סוג הנזק :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
עדי,אחראית תחום אינטרנ שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוחה המוצרים יוחזרו אל החברה לקבלת זיכוי כספי מלא של ההזמנה .נמסר ללקוחה כי היא יכולה לבטוח בחברה ולא לאסוף את החבילה על מנת שאנו נמשוך אותה חזרה אלינו תגובה:
זיכוי כספי מלא,התנצלתי בפני הלקוחה והבטחתי לה כי טענות אשר טענה ייבדקו לעומק והנושא יטופל מול כלח הגורמים המוזכרים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה