פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל אנשים ואי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏דצמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שקניתי מוצר באתר נטאקשן התקשרו אלי מהחברה הנ"ל והציעו לי חברות VIP בתשלום ע"ס 958.80 ש"ח ובמסגרת ההצטרפות אקבל שי הצטרפות בשווי 600 ש"ח וכן כל חודש במשך שנה שי בשווי עד 100 ש"ח במשלוח הביתה, הצטרפתי וחייבו את כרטיס האשראי שלי ב 12 תשלומים (לא כפי שנאמר לי).
קיבלתי את מתנת ההצטרפות לאחר חודשיים (מכשיר DVD עם 300 משחקים שלא שוה את המחיר 600 ש"ח) שהגיע מקולקל, נאלצתי לשלם לשליח משלוח חזרה להחלפה לאחר התדיינות טלפונית עם החברה, נאמר לי שאקבל פיצוי על מחיר המשלוח של המכשיר להחלפה, לאחר כחודש וחצי קיבלתי את הפיצוי שהיה סט סכום קטן לאחר שניסו לחייב את כרטיס האשראי עליו בגלל טעות של הפקידה שלהם, ולא טרחו להודיע לי בכלל.
כרטיס ה VIP שהובטח לי הגיע לאחר 3 חודשים לאחר ההצטרפות, וכן עם הכרטיס הגיעו שוברי נופש סתמיים ושובר לסרטי DVD בספריות ומלונות שבאזורי כבר הפסיקו לעבוד עם החברה המפרסמת אותם לכן לא ניתן לעשות שימוש בהם.
לאחר שיחות חוזרות ונשנות עם נציגי החברה התרעתי בפניהם כי לא קיבלתי את המתנות שהובטחו כל חודש (ינואר פברואר ומרץ) ונאמר לי ע"י הנציגים כי כפיצוי האריכו לי את החברות בעוד 3 חודשים
בחודשים אפריל מאי קיבלתי את המתנות לאחר שהתקשרתי מס' פעמים לבחור אותם .
בתחילת חודש יוני התקשרתי שוב להזמין מתנה , היא הוזמנה אך עד היום (חודש נובמבר) לא הגיעה, התקשרתי מס' פעמים לבדוק מה קורה עם המתנה נתקלתי בהבטחות שווא שלא עזרו כי המתנה מעולם לא הגיעה אליי..
החלטתי שאני צריכה לעשות לזה סוף כי לחייב את כרטיס האשראי הם יודעים, ולעמוד בהבטחות הם אינם עומדים..
החלטתי שאם לא יעזור אני אפנה אליהם במכתב דרך עורך דין לדרוש פיצוי על עגמת הנפש ובזבוז השיחות אליהם וכן החזר כספי מאחר והם לא עמדו בהתחייבות שלהם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי כנדרש על עגמת נפש ובזבוז זמן על ש פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
א.ש.א.ל ישיר בע"מ שם ותפקיד:
סוכם עם הלקוחה שנשלח אליה מתנה שמגיע לה עבור 9 חודשים : סט מצעים+שמיכת פוך זוגי+מגהץ אדים לסיום המנוי. תגובה:
בנוסף נשלח אל הלקוחה שובר בית מלון בתור פיצוי.

הטיפול הסתיים לשביעות רצונה של הלקוחה.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה