פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיווק טלפוני נושא התלונה:
גירון מאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל יצר עימי טלפונית אריאל מחברת היפר אקטיבי[מוקדן] הסיפר כי זכיתי בהגרלה לשואב אבק מסוג דייסון במחיר 399 ש"ח במידה אסכים לרכוש אקבל תיק טלאים במתנה ללא תמורה ועוד העניק לי מתנות נוספות ללא תשלום . במועד אשר הגיע המשלוח גיליתי מעשה רמאיה קבלתי שואב אבק מסוג בינוני - תוצר סין וכמה מגבות באיכות נמוכה .
וחשבון כדלקמן
שואב אבק 399 ש"ח
מבצע 199.90 ש"ח
ודמי משלוח 49 ש"
מיד למחרת קבלת המשלוח הגעתי למשרדי היפר אקיבי וחזרתי את כל התוספות הנלוות כמתנה אך חייבתי ב199.90 ש"ח

עוגמת נפש סוג הנזק :
למוד לקח לא לבצע עסקאות טלפונית פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
רחל חסיד, סגנית מנהלת שם ותפקיד:
הלקוח זוכה בכרטיס האשראי ע"ס 199.90 ש"ח בתאריך 17/10/05 תגובה:
להבא להסביר היטב כמה פעמים כדי שלא תיווצר אי הבנה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה