פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה ואי החזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-9.10 פנו אלי כלקוחת זהב הזכאית למתנה והציעו קנית פריט נוסף באותם דמי משלוח.הזמנתי מפה עגולה גדולה,מכותנה בצבע בז' לשולחן אוכל.הובטח שההזמנה תובא לביתי בתוך 3 ימים.היום השלישי היה ערב כיפור, אח"כ סוכות,,, זה נמשך עד 28.10,כשמצאתי בתיבת הדואר הודעה לגשת לקחת חבילה.היו בה המתנה ומפת שולחן מלבנית וארוכה,מאורגנזה בצבע זהב. בחשבונית היה כתוב
"מפת שיפון כסף".התקשרתי. המוקדנית הסבירה שאינה מוסמכת לענות,לא עובדים היום,היא תדווח על פניתי ויתקשרו אלי ביום א' או ב'. לא התקשרו. ב-1.11
התקשרתי לשם והמוקדנית "התנפלה" עלי: מה פתאום מפה עגולה? אין לנו ולא היתה אף פעם עגולה. וכותנה? לא מחזיקים בכלל. ואף אחד לא אמר לך שיש. נסעתי לשם כדי להחזיר את המפה הלא מוזמנת. אדם שהציג עצמו בשם אלון רבי, מנהל החנות, התנהג בחוצפה ובגסות רוח וטען שכמו שאני נראית, הוא מבין שאיני יודעת מה אני מזמינה-כי אף אחד לא קיבל הזמנה של מפת שולחן עגולה גדולה ,מבד ובצבע שאני טוענת כי הם לא מחזיקים פריטים כאילו, והם לא מביאים הזמנות לבית הלקוח. אני ממציאה, אני שקרנית,אני סנילית. הוא צעק,וכן אני הוא איים להזמין משטרה והתחרט ונסוג כשציינתי שכך צריך לעשות.
לאחר ויכוח הוא הבטיח שתוך 72 שעות יוחזר הכסף לחשבוני, וכתב על החשבונית שהחזרתי את המוצר המסומן וינתן זיכוי כספי. וחתם-אי אפשר לזהות שם בחתימה. הוא סרב לציין תאריך,סרב לכתוב בתוך כמה זמן יוחזר הכסף, ואיך, ועד היום הזה לא הוחזר הכסף.
כספי סוג הנזק :
דורשת החזר הסכום ששולם (59 ש"ח)ודורשת מכתב התנצלות פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
קלי יהודה מנהלת שרות ל שם ותפקיד:
נשלח ללקוחה מכתב התנצלות בדואר. כרטיס אשראי זוכה ב 59.90 ש"ח תגובה:
הלקוח זוכה בכרטיס האשראי ב59.90 ש"ח. נשלח ללקוחה מכתב התנצלות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה