פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הכי גרוע שיש. נושא התלונה:
אבנעים אוראל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב29 לחודש ספטמבר נרכש דרך חברת היפר אקטיבי מיקסר וסט תבניות , לאחר יומיים התקשרתי לבטל את ההזמנה מאחר ורכשתי אותה לאמי והיא אינה חפצה בה
עשרות שיחות הטלפון שלי נענו ע"י המרכזנית "השאירי את שמך ואת המספר הטלפון ויחזרו אליך בהקדם" לא דובים ולא יער. לאחר מספר ימים התקבלה שיחת טלפון מהחברה וביקשנו לבטל כמובן שהם גובים 5 % דמי ביטול,למרות שהתקשרתי
לבטל באופן מיידי.
הסכום שנגבה 280 שקלים שאותו משכו מן כרטיס האשראי מעבר למה שנתבקשנו לשלם ממנו.
שוב אינספור שיחות טלפון כל פעם עם המרכזנית , בקשתנו לדבר עם המנהל חד משמעי נענו לשלילה.
הדרישה היא להחזיר את הכסף אנו מוכנים לשלם את ה5 % אך לא שקל מעבר לכך בהתאם לתקנון.
אכזבה גמורה! מחברה זו...ואני אדאג ליידע את כל חבריי..
בברכת שנה טובה..
וגם עגמת נפש ו סוג הנזק :
הדרישה היא להחזיר את הכסף אנו מוכנים לשלם את ה5 % אך לא שקל מעבר לכך בהתאם לתקנון פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה