פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הבנה ו-או הטעיה מכוונת של לקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 10 פורסם קטלוג של חברת "עיסקה טובה" במצורף לבטאון ארגון המורים התיכוניים.אשתי כחברת האירגון הייתה זכאית לחירי "המבצע המיוחד"
בחרתי ב4 מוצרים ושלחתי ההזמנה.המוצרים 1)מטאטא העובד על בטריה נטענת.
2)מד לחץ דם למפרק כף היד 3)אוניות אלחוטיות המתחברות4)מוצר מתנה המצטרף להזמנה.איש המכירות אברהם ממחלת ההזמנות התקשר לאחר ימים ספורים,והסביר לי שאין באפשרותי לקבל את שלושת המוצרים במחיר המיוחד של 49.90 אלא אך ורק מוצר אחד.אבל אם אחתום על הצטרפות למועדון הלקוחות
תמורת 12 תשלומים של 50 שח לחודש אוכל לקבל את כל המוצרים מידית במחי המבצע.בנוסף לכךמגיעה לי מתנה בכל חודש חברות.החבילה הגיעה בתחילת יולי 10.היו בה שלושת המוצרים ואנחנו ניסינו אותם.הבטריה שהייתה במטען כ20 שעות מילאאה את תפקידה כחצי שעה(אולי אף פחות)אמרנו לא מתאים לבית אצלנו אבל אולי נשאיר..מד לחצ הדם הראה באופן עקבי תוצאות שונות ממד לחץ הדם האמין של חברת OMRON אשר נמצא ברשותי כך שלא פתרתי את בעית מד הלחץ לצרכי נסיעה.תוך כדי גיליתי שאיני מקבל קטלוגים ופניתי בענין לחברה.הם התנצלו שעקב בעיה טכנית לא נשלחו קטלוגים,ואכן שלחו לנו מיד שני קטלוגים.בעקרון הבנתי שעם שני המוצרים "אכלתי אותה".
פניתי לחברה לאחר טלפונים הועבתי למוכרן אברחם.הסברתי לו שמוצריהם אינם מתאימים לנו,אבל איני מוכן לותר על המתנות החודשיות שהובטחו לי כחבר המועדון.התשובה שקיבלתי-אתה זכאי להזמין המתנה אבל עליך לשלם 49.9 שח דמי משלוח.מסקנתי 50שח דמי משלוח +50 שח חברות במועדון עלות ה"מתנה" 100 שח.ארהם חזר אלי עם הצעה של 100 שח בונוס על העיסקה.סירבתי מסיבה מאד פשוטה.גיליתי בשתי החוברות האחרונות של ישראכרט ספטמבר 10 עמ.25 את האוניות ב49.9 כולל דמי משלוח,ובחוברת אוקטובר 10 עמ.13 את מד לחץ הדם ב49.9 המשלוח ינם.
ב17.10 לקחתי את המטאטא+מד הלחץ+מכסה עוגה מפלסטיק+3 מגבות יד קטנות (שני הפריטים האחרונים היו "מתנות",והבאתי אותם למחלת השרות.
צירפתי מכתבים למנכל ,מנהל ההזמנות ומנהל הפרסומים וביקשתי מגבירות השרות להעביר את החבילה והמכתבים למנכל.נתקלתי בסירובהשארתי הדברים ועזתי את המקום.
כל נסיונותי לקבל בטלפון את מזכירת המנל עלו בתוהו .השירות וההזמנות בולמים את הגישה,כך שאיני יודע אם המכתבים והמסר עברו.לא ביקשתי זיכוי,רק היתי מאד מעונין לא להמשיך כחבר במועדון אשר כל התועלת שאני יכול להפיק ממנו זה לשלם כפול.מודה על הסבלנות ועל תשומת הלב-שמחה צהר ב-תמר צהר
ת.זלמספר החבר 009202086
כסף, סוג הנזק :
הבאת התלונה לפני הדרגים הבכירים פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה