פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי כפול והתעלמות בוטה מצד החברה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 2 פנתה אימי ,אשה בת 79 לחברת היפראקטיבי/אשאל לרכישת מגימיקס,בשיחה עם נציגת השירות שוכנעה אימי לרכוש בר מיים בעלות של 1698 שח. כשבוע אחר כך התקשרה אימי לחברה על מנת לבטל את הרכישה ,נאמר לה שהביטול יעלה לה 100 שח,אימי הסכימה וכך סוכם.כמה ימים אחרי פנו אל אימי מחברת טבע בר לתאם הגעת הבר מיים. אימי התקשרה שוב לחברת אשאל לברר פשר הענין שהרי היא ביטלה כמה ימים קודם .ואז נאמר לה שההזמנה כבר נקלטה במחשב ועל מנת לבטל היא תזוכה ב-825שח בכרטיס האשראי ועוד צ'ק זיכוי לפקודת אשאל סף-824שח לקניות הבאות. אימי כעסה מאוד ואחרי שיחה ארוכה עם הנציגה אשר ניצלה את היות אימי מבוגרת שפשוט מתקשה לעקוב אחרי "קצב" הדיבור , נאמר לה שהיא תפוצה או לא בדיוק יודעת מה הובטח לה בסופו של דבר ,לא רק שהיא לא ביטלה לה את מתקו המיים גם "דחפו" לה טוסטר. כשעה אחר כך התקשרתי לחברת אשאל ,ביטלתי את הטוסטר ונשארנו עם ההזמנה של הבר מיים בלבד,(לאחר שהם לא הסכימו לבטל בעלות של מאה שח כפי שנאמר לה וגם כפי שרשום על ההזמנה שלהם.) ואז הגיע חיוב כרטיס האשראי ,ירד תשלום ראשון מ-1698שח , וגם זיכוי 825 שח, עבור מה??? עבור מתקן המיים ????. חודש אחרי זה הגדילו ועשו בחברת אשאל, ירד תשלום שני מ-1698שח, ירד תשלום ראשון מ-1543שח, ונשלח עוד צ'ק זיכוי לפקודתם. כל פניותנו לחברה גם טלפונית וגם דרך האתר לא נענות, תמיד מבטיחים שיחזרו אחרי השעה שלוש והם לא חוזרים.
לטיפולכם מס ההזמנה לפי תז 72166416 בשם אהובה שטרק.
תודה רבה.

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה