פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בהספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
האורג 3 ת.ד. 600 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
כלקוחת חב' סופרגז, קבלתי חשבון לתשלום אליו צורף קטלוג מוצרים עם קופונים לבחירה. התקשרתי למרכז ההזמנות ובקשתי לממש קופון לרכישת סיר אידוי חשמלי מבית הנלי בעלות של 49.90 ש"ח כולל משלוח. הגב' הדסה משירות לקוחות ציינה בפניי כי עומדים לרשותי סך של 500 ש"ח זיכוי ברכישת מוצר מהקטלוג. לאחר התלבטות, בקשתי לקבל פרטים אודות מקסר מקצועי משולם שתמונתו התנוססה על גבי הקטלוג. לדבריה מדובר במקסר בעל כח מנוע 1400W מבית הנלי כפי שמופיע בקטלוג ממטבחו של גיל חובב, המכיל מקסר עם קערה בנפח של 4.5 ליטר הכולל 3 חלקים/ווים נוספים לעוגות, מכונת בשר עם 3 דיסקים ובלנדר.
היא ציינה כי במקום 1860 ש"ח אשלם 1,290 ש"ח ואת הסיר אידוי אקבל מתנה.
בצעתי את העסקה באמצעות כרטיס האשראי שלי.
ביום 15/9/2011, נמסרה החבילה לידי בני ששהה אותה עת בבית. כשהגעתי ופתחתי את החבילה, התגלה לי כי על האריזה של המקסר מצויין 800W כח מנוע ולא 1400W. מיד התקשרתי למרכז ההזמנות לצורך קבלת הסבר. הנ"ל טענו שישאירו הודעה לגב' הדסה. היא לא חזרה אליי. התקשרתי שוב, ענתה לי הגב' מירב היא טענה שאין מקסר 1400W אלא 1200W והפנתה אותי להתקשר לגב' ניקול משירות לקוחות ואף מסרה לי את הטלפון להתקשרות. התקשרתי לטלפון שמסרה לי מירב , שם ענתה לי הגב' שרונה שטענה שהגב' ניקול לא נמצאת. שטחתי בפנייה את טענותיי ובקשתי לבטל את העסקה ולקבל את הכספים שנגבו ממני. הנ"ל טענה כי יש פרוצדורה. בקשתי לדבר עם אחד המנהלים, בקשתי נדחתה תוך הטענה שאמסור את פרטיי ומישהו יתקשר אליי.
ביום 19/9/2011 בהיותי מחוץ לביתי התקשרה אליי הגב' עמית.בקשה לתקן את הטעות ולפצותיני. לטענתה הייתי צריכה לקבל מקסר של פריזמה. כשהגעתי לביתי גיליתי שלמעשה המיקסר שנשלח אליי הוא של פריזמה, כשלמעשה רכשתי מיקסר מבית הנלי עפ"י המלצת גיל חובב כפי שמופיע בקטלוג וכפי שציינה בפניי הגב' הדסה בעת ביצוע העסקה.
היוצא כי הזמנתי מיקסר מסוג הנלי ונשלח אליי מיקסר מסוג פריזמה. מיקסר שאינני מעוניינת בו.

חג שמח ושנה טובה
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והשבת הכספים שנגבו ממני פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה