פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות במשך חודשיים על מנת לבטל עיסקה. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים יצרו איתי קשר נציגי חברת היפר אקטיבי, ושכנעו את הורי לרכוש כורסאת טלויזיה, למרות שאבי חזר ואמר שאין לו צורך בה.
לבסוף הנציג שכנע אותו באומרו כי אם לא יהיה מרוצה מהכורסא, ניתן להחזירה תוך 14 יום.
תוך כמה ימים הגיעה הכורסא, מוצר ברמה מאוד ירודה, ואבי היה מאוד מאוכזב מהמוצר.
מאותו היום ובמשך כחודשיים, כל כמה ימים אנחנו מתקשרים אליהם על מנת להחזיר את הכורסא, וכל פעם אומרים שיחזרו אלינו בין 1-3 ימים, אך למעשה אף אחד לא חוזר.
בנתיים החברה כמובן התחילה לחייב את כרטיס האשראי, ואנחנו פשוט לא יודעים מה לעשות....
נודה לעזרה מכם.
תודה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי + שיבואו לקחת את הכורסא כמו שהבטיחו. פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה