שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.3.12רכשתי טלפונית מזרן זוגי "אלסטיק מדיק",דרך חב' היפר אקטיבי מקבוצת א.ש.א.ל. במחיר "מיוחד" לארגון נכי צהל. 2200 ש"ח כולל הובלה. לאחר כשבוע (20.3.12) קיבלתי את המזרן. ולאחר לילה הבנתי שעשיתי טעות ברכישת המזרן וביקשתי לבטל את העסקה. מ- 22.3.12 אני מתקשרת אין ספור פעמים לשירות הלקוחות - ההתייחסות של הנציגים לא נעימה, (בעדינות אני מציינת זאת), נותנים תחושה שהם נלהבים לבצע את העסקה, אבל אם לא קיבלתי את הצעתם היחס הופך להיות תוקפני ולא נעים, בעת השיחה עימם, במקום לתת לי שירות, כפי שאמור להיעשות בשירות לקוחות של חברה, הם מנסים ליצור מכירה נוספת, כשהמשכתי וכשביקשתי לקבל שירות, קיבלתי את התחושה כאילו בקשתי מוגזמת ומכבידה. באחת השיחות נאמר, שמאחר ואני מבטלת את העסקה צריך לשלם דמי ביטול 5% והוצאות הובלה. בעת ביצוע העסקה לא נאמר דבר לגבי דמי ביטול. לאחר שהבנתי שזה החוק. הסכמתי לקבל על עצמי את ה"עונש" ולשלם דמי ביטול 100 ₪ +הוצאות הובלה 300 ₪, סה"כ 400 ₪. הנציגה הציעה לי שבמקום שאשלם 400 ₪ הם מוכנים להחזיר לי מחצית מערך העסקה המקורית והמחצית השניה תישאר כזיכוי לרכישת מוצרים אחרים. סירבתי להצעה וביקשתי לבטל את העסקה. מאחר ולא היה טיפול בבקשתי. קיבלתי חיוב מלא מחברת האשראי. שיחות הטלפון ממשיכות...
החברה מרשה לעצמה למכור מוצרים דרך שיווק ישיר, לא מאפשרת שירות לקוחות טוב למקרה שצרכן לא מרוצה מהמוצר, לא מאפשרת לצרכן למעשה את חופש הקנייה.
|
בזבוז זמן, כספי. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|