פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב על ביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה לביטול עיסקה אשר טרם יצאה לפועל, משום שבהיפראקטיבי דוחים אותי שוב ושוב ואני מפנה אליכם מכתב שכתבתי לנציב תלונות הציבור במכבי שירותי בריאות.
אותו מכתב אני מפנה גם אליכם.

הנדון: "מבצע מיוחד למבוטחי מכבי שירותי בריאות"
הזמנה מס' 1307149

ביום ב', 18/6/12, התקשרתי להיפראקטיבי, וביקשתי להזמין ערכת תפירה בסך 49.90 ש"ח. ענתה לי מוקדנית בשם שוש, אשר הזמינה עבורי את המוצר והוסיפה כי יש עבורי, כ"מבוטחת מכבי" מתנות מיוחדות וחד פעמיות שאם לא ארכוש, זה אבוד ולתמיד!
שאלתי לגבי גריל הפלא, אשר הוצע לי ב-600 ₪ (מתנה!). היא אמרה לי שמגיעה לי עוד "מתנה" ושאלתי לגבי מכשיר אימון ברטט של יונדאי. נעניתי על ידי אותה שוש, כי המכשיר אוטוטו אוזל מהמלאי וכדאי כדאי מאוד לקנות אותו והוא מה זה טוב שחבל על הזמן וכי הורידה 20 ק"ג ועומדים שם בתור כדי לעשות כושר במכשיר זה. שאלתי למחירו ונעניתי שהמחיר המקורי הוא 4,000 ש"ח אך עבורי ורק עבורי הוא עולה 3000. עניתי כי הסכום גבוה לי מידי, ולאחר ""התעניינות קצרה אצל המנהלת"" הוצע לי לקבל את גריל הפלא ואת הערכה למכונת התפירה ב-3000 ₪ יחד עם מכשיר האימון. לצערי ולטעותי הרבים, הסכמתי לרכוש את המכשיר כולל "המתנות". עוד באותו יום התחרטתי, משום ש-3000 ש"ח להוציא מכרטיס האשראי שלי, סוגר לי את המסגרת, כך שלא אוכל לרכוש מוצרי מזון. למחרת יצרתי קשר עם שירות לקוחות וביקשתי לבטל לחלוטין את העסקה ופרטתי את הסיבה. נעניתי כי יחזרו אלי תוך 72 שעות! ניסיתי לבטל העסקה דרך חברת האשראי, אך זה בלתי אפשרי. התקשרתי שוב לשירות לקוחות וביקשתי את המנהלת. נעניתי כי המנהלת בטלפון והיא מדברת כבר שעתיים ותדבר עוד שעתיים וטרקה לי את הטלפון בפנים (במכירות כל כך נחמדות, כמו לשבת על כוס קפה – מכירים אותי מיום הולדתי).
למחרת התקשרתי שוב ונעניתי טרם עברו 72 השעות! ביום ה' התקשרתי, גם אז טרם עברו 72 השעות. היום התקשרתי בשעות הבוקר והמוקדנית ספרה (וממש ספרה את השניות בהן ביקשתי לבטל את העסקה) וטענה שנותרו מס' דקות ל- 72 שעות וכי יצרו עימי קשר עד השעה 16:00. בשעה 16:00 התקשרתי שוב, אך הפעם נעניתי על ידי היפראקטיבי כי טרם עברו 3 ימים מלאים (אך עברו כבר 77 שעות!!!)
חברת היפראקטיבי מסרבים לבטל את העסקה מתעתעים בי ומשחקים איתי, דבר הגובל בעבריינות אשר מתסכל וממרמר. מצפצפים על החוק (יש בכלל חוק? איפה אני חיה?) ומצפצפים עלי. הפכתי לדבר דומם אך בי יש סערה גדולה.
לכן, אני פונה אליכם. המוצרים מוצגים תחת כותרת הלוגו שלכם "מכבי שירותי בריאות", ומבקשת את התערבותכם המיידית לביטול העסקה.
ביקשתי מנציגת השירות בהיפראקטיבי מס' פקס, אך לטענתם אין להם. אין לי אל מי לפנות ואין עם מי לדבר!.
מסתבר שלבטל עיסקה בהיפראקטיבי זה אכן אבוד עלי.

בכבוד רב,
שושי עדי
כספי סוג הנזק :
אבקש לבטל העסקה. המוצרים טרם נשלחו, ואני מאוד חוששת שישימו לי אותם ליד הדלת וילכו, וימשיכו לחייב למרות בקשתי לביטול העסקה. פתרון נדרש :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה