פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות בזדון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16 אוקטובר 2005 הגעתי אל החנות הנ"ל בעקבות פרסום של החברה על מוצרים שניתן לקבל במתנה לחברי קופת חולים מאוחדת. בשובר שנשלח אליי הביתה ע"י קופת החולים נרשם כי את המתנה ניתן לקבל במשלוח הביתה שעלותו היא 39.90 ש"ח. בשיחה טלפונית עם החברה נאמר כי אם נגיע למשרדים נוכל לקחת את המתנה ללא תשלום. בהגיעי אל החנות נאמר לי כי אין הדבר כך וכי עליי לשלם עבור המוצר סך של 39.90 ש"ח. מאחר ובמשפחתי ישנם ארבעה מבוטחים (כלומר, 4 מתנות) עשיתי חישוב שלמרות שהונו אותי בטלפון- יהיה "שווה" לי לרכוש את ארבע המוצרים בסך של 39.90 ש"ח. ביררתי את העניין עם המוכרת , ליטל, שהיתה במקום והיא אמרה מפורשות שבעבור תשלום של 39.90 ש"ח אקבל את כל ארבעת המוצרים. בהגיעי לשלם אמרה לי ליטל כי הסכום לתשלום הוא 160 ש"ח. המומה עד מאוד שאלתי כיצד "התנפח" הסכום כל כך והיא הסבירה שעליי לשלם עבור כל מוצר סך של 39.90 ושכנראה "לא הבנו אותה".
עוד באותו היום כתבתי מכתב קובלנה על העניין אשר מוען ופוקסס למנהל החנות, אופיר. עד עצם היום הזה לא זכיתי לכל תגובה מצידו...
עד היום אני תמהה כמה טעויות ניתן לעשות עם לקוח אחד...יתרה מכך- כיצד חברה שמכבדת את עצמה לא עומדת מאחורי המילים שלה ועם הבטחות שנותנים עובדיה וממשיכה לטרטר לקוחות עוד ועוד?!!
התרשמותי מעניין היא כי הדברים נעשו בזדון ועל כן העניין הופך חמור הרבה יותר. הזלזול הוא בלתי נסבל והלוואי שהייתי יכולה לומר שמדובר פה ב"סתם שירות גרוע".
אינני יודעת אם קופת חולים מאוחדת בכלל מודעת לעוגמת הנפש הנגרמת למבוטחיה כאשר היא קושרת קשרי עבודה עם חברת היפראקטיבי.
כולי תקווה כי כל האחרים ימנעו מרכישת מוצרים דרך חברת היפראקטיבי. למען השקט הנפשי, יותר מאשר מניעת הנזק הכספי.

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל מחלקת שרות לקוחות שם ותפקיד:
על אלון הפרסום מופיע כי לא ניתן להגיע לקחת את המוצרים באולמות התצוגה אלא רק בפניה הטלפונית בלבד. אך מאחר והלקוחה כבר הגיע אלמנת לא להחזו אותה טופלה באולם התצוגה והוסבר יותר מפעם אחת כי ניתן לקבל מתנה אחת לכל בית אב אלא אם היא רוצה לקחת יותר וזה בתשלום נוסף פר כל מתנה. תגובה:
להבא יש לעיין בפרסום בצורה יותר מבוקרת על מנת שדבר כזה לא יחזור בשנית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה