פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת פרטי אשראי בין חברות ושליחת חבילה ללא הזמנה+ חיוב על ביטול נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פונה אליכם בעקבות מקרה של אביו של בן זוגי אשר רכש דרך האינטרנט מאתר שנקרא "היפראקטיב", אלו עשו לו כרטיס חבר עליו שילפ 69 ש"ח בחודש.
לאחרונה יצרה איתו קשר נציגת שירות של חברה בשם "קניה אמינה" וסיפרה לו שמגיעים לו מתנות מתוקף היותו בעל כרטיס המועדון, כשאמר שאינו מעוניין אינה התייחסה אליו ויום למחרת התקשר שליח וטען שהוא נמצא בביתו עם החבילה, כאשר נתבקש לחזור עם החבילה אמרה לו נציגת השירות כי דמי ביטול החבילה עולים 199 ש"ח. בשיחת טלפון נוספת אמרה הנציגה כי ישנה הקלטה בה נשמע אדון מאיר אלפסי מוסר את פרטי האשראי שלו לחברה הנ"ל, כשבקשנו לשמוע את ההקלטה שוב אמרה שזה עולה 199 ש"ח.
מה שהבנו זה שחברת "היפראקטיב" עברה לבעלות "קנייה אמינה" אך באיזו רשות הועברו פרטי האשראי של אדון אלפסי מחברה אחת לשנייה?
בשיחת טלפון שבצעתי אנוכי עם נציגה של "קנייה אמינה" שהזדהתה בשם שירן נאמר לי שלא ניתן לשלוח מייל או פקס עם דברי השיחה ושהיא תבטל לו את המנוי תמורת 99 ש"ח חד פעמי, לצורך עשיית ה"עסקה" של הביטול לא ביקשה ממני 4 ספרות אחרונות לצורך זיהוי וגם לו את תעודת הזהות של אדון אלפסי.
מקרה זה נראה לי בלתי חוקי, אדון אלפסי אינו בקו הבריאות כעת ומאושפז בבית חולים, כל השיחות הנ"ל נעשו כאשר הוא בבית חולים ומבקש מהם להפסיק להטרידו ואלו ממשיכים להתקשר.
אנו מעוניינים בביטול כל היקשרות בינו לבין חברת "קנייה אמינה".
אשמח לסיוע בנושא הנ"ל כיוון שלא קיבלנו מענה או תיעוד כלשהו מהחברה.
תודה מראש,
בברכה,
זוהר לוי בשם אדון מאיר אלפסי

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה