|
|
|
|
|
|
שיווק טלפוני לקוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-20.04 התקשרתי לחברה על מנת לרכוש מוצר שהגיע אליי בפרוספקט הביתה. מוקדנית בשם רונית הציעה לי מבחר של מבצעים אחרים שבהם לא הייתי מעוניינת . בהמשך שיחתנו, בני בן ה- 6 חודשים התעורר ובכה ולא יכולתי להמשיך עימה למבצעים נוספים . הסברתי לה שאני מעוניינת במוצר מסוים אך אינייני יכולה להמשיך בשיחה שכבר ארכה מס' דקות ארוכות . רונית הודיעה לי שלא תתן לי את המוצר כייון שאני לא מוכנה להמשיך בשיחה. הסברתי לה שאני מכירה את המבצעים מן הפרוספקטים שכבר הגיעו אליי ואיניני מעוניינת בהם כרגע. בנוסף, אני מכירה את החברה וכשאני מעוניינת במוצר מסוים אני יוצרת קשר, כפי שכבר עשיתי בעבר. המוקדנית , מצדה זילזלה בההזמנה כיוון שהזמנתי בעבר "רק" מתנה. כמובן שכעסתי מאוד וביקשתי שלא יצרו עימי קשר יותר והיא מצדה המשיכה בתגובה מזלזלת של: "אבל את זו שהתקשרת" ומובן שלא זו היתה כוונתי בבקשתי שלא ישלחו אליי פרוספקטים ומתנות יותר ו/או שלא יצרו עימי קשר טלפוני כפי שכבר קרה בעבר אך המוקדנית מצדה מתעקשת שלא יצרו עיתי קשר ומבקשת לדעת מי זה היה למרות שזה ממש לא הכרחי. ברצוני להבהיר, שאני נוהגת לרכוש מוצרים בטלפון/ באינטרט לעיתים קרובות ומכירה את נוהל הצגת המבצעים ומכבדת אותו אך מעולם קיבלתי יחס כזה בעבר ולכן ביקשתי שלא ליצור עימי קשר יותר.
|
ו |
סוג הנזק : |
התנצלות. מן הראוי שמוקדנית טלפון תהייה יותר אנושית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
היפר אקטיבי שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי נציגת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
*** |
תגובה: |
לנוכח האירוע הטלפנית כבר לא עובדת בחברתינו.
אך אופן שיווק מוצרינו נעשה בצורה מנומסת וברמה שיווקית גבוהה השיטה היא להמחיש ללקוח כי יש לו המון הטבות צבורות במערכת והוא אכן צריך לנצלם אך לא בשיטה אגרסיבית אלא בשיטה נעימה לקניה בטוחה |
פתרון: |
|
|
|