פרטי התלונה

תלונות היפר אקטיבי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא נכון ואי החזרת הכסף - מוצרים גרועים (סוג ב') נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי להזמין תרמיל ותיק שהיה במבצע של 49 ש"ח , שקיבלתי אותו דרך קופון עם חברת גז. הנציגה שכנעה אותי לקנות בנוסף זוג כריות שינה אורטופדיות ב- 100 ש"ח , חויבתי ב249 ש"ח במקום 149 ש"ח. התקשרתי חזרה זה היה סיוט עד שהצלחתי להשיג מישהו, בסופו של דבר הבטיחו להחזיר 98 ש"ח , עברו חודשיים הזיכוי לא הגיעה ושוב חוזר לאותו סיוט של להשיג מישהו הבטחות סתם וכו'. בנוסף התברר שהכריות האלו ממש גרועות, וגם רצועה של אחד התיקים נקרעה ביום השני של שימוש,הכריות עשו אלרגיה לצוואר לבת שלי, אבל עברו כבר חודשיים ואני אפילו לא מעיז לבקש משהו מהם על זה. לפחות שיחזירו את ה- 98 ש"ח.
עוגמת נפש סוג הנזק :

היפר אקטיבי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה