|
|
|
|
|
|
אני לא מצליחה ליצור קשר עם בסט דיל |
נושא התלונה: |
יום שני 29 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום. ב-29.5.06 התקשרו אלי מבסט דיל וקניתי דרך הטלפון בסך 279.70 ש"ח בשני תשלומים. תשלום אחד ע"ס 165.70 שולם וב-1.7 אני אמורה לשלם את היתרה. כל מאמצי למצוא טלפון של החברה על מנת לברר מה גורלה של הזמנתי, עלו בתוהו. התקשרתי לטלפון שמופיע בדפי זהב , נאמר שהקו הוחלף התקשרתי למספר שאמרו בהודעה וקיבלתי את פי1000 . התקשרתי מספר פעמים, זמן מצטבר של ההמתנה עולה על שעה ולא הצלחתי להשיג אותם. השארתי הודעה באתר פי1000 ושאלתי אם הם קשורים לבסט דיל, הם לא זיכו אותי בתשובה.
כבר חשבתי שנפלתי לתרגיל עוקץ עד שבמסגרת חיפושי אחר בסט דיל, הגעתי אליכם (דרך גוגל) וראיתי שהצלחתם ליצור קשר עם החברה ולקבל מהם תשובות. האם אוכל לקבל דרככם את מספר הטלפון של בסט דיל או שנציג שלהם יתקשר אלי שוב? אם לא אצליח עד סוף החודש להשיג אותם אני מתכוונת לבטל את התשלום השני.
תודה,חיה
נ.ב. אחרי ששלחתי את ההודעה ראיתי שכתוב בתלונה שהעסק בסט דיל לא קיים במערכת.. אבל הוא כן מופיע (כך הגעתי אליכם). כתבו בחלון החיפוש באתר בסט דיל ותמצאו חמש תלונות שכבר טופלו. (מקווה שגם שלי).
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מספר הטלפון של בסט דיל / ביטול העיסקה או קבלת המו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הנוגע לתלונה מס' 10443 |
תגובה: |
תשובה:לאחר שיחה מול הלקוחה םנחס חיה נמסר כי החבילה
כבר נמצאת ביחידת בדואר המרכזית של גבעתיים ונמסר ללקוחה
גם מס' חבילה ומס' הטלפון של שרות הלקוחות. |
פתרון: |
|
|
|