פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני לא מצליחה ליצור קשר עם בסט דיל נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. ב-29.5.06 התקשרו אלי מבסט דיל וקניתי דרך הטלפון בסך 279.70 ש"ח בשני תשלומים. תשלום אחד ע"ס 165.70 שולם וב-1.7 אני אמורה לשלם את היתרה. כל מאמצי למצוא טלפון של החברה על מנת לברר מה גורלה של הזמנתי, עלו בתוהו. התקשרתי לטלפון שמופיע בדפי זהב , נאמר שהקו הוחלף התקשרתי למספר שאמרו בהודעה וקיבלתי את פי1000 . התקשרתי מספר פעמים, זמן מצטבר של ההמתנה עולה על שעה ולא הצלחתי להשיג אותם. השארתי הודעה באתר פי1000 ושאלתי אם הם קשורים לבסט דיל, הם לא זיכו אותי בתשובה.
כבר חשבתי שנפלתי לתרגיל עוקץ עד שבמסגרת חיפושי אחר בסט דיל, הגעתי אליכם (דרך גוגל) וראיתי שהצלחתם ליצור קשר עם החברה ולקבל מהם תשובות. האם אוכל לקבל דרככם את מספר הטלפון של בסט דיל או שנציג שלהם יתקשר אלי שוב? אם לא אצליח עד סוף החודש להשיג אותם אני מתכוונת לבטל את התשלום השני.
תודה,חיה

נ.ב. אחרי ששלחתי את ההודעה ראיתי שכתוב בתלונה שהעסק בסט דיל לא קיים במערכת.. אבל הוא כן מופיע (כך הגעתי אליכם). כתבו בחלון החיפוש באתר בסט דיל ותמצאו חמש תלונות שכבר טופלו. (מקווה שגם שלי).

עוגמת נפש סוג הנזק :
מספר הטלפון של בסט דיל / ביטול העיסקה או קבלת המו פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
הנוגע לתלונה מס' 10443 תגובה:
תשובה:לאחר שיחה מול הלקוחה םנחס חיה נמסר כי החבילה
כבר נמצאת ביחידת בדואר המרכזית של גבעתיים ונמסר ללקוחה
גם מס' חבילה ומס' הטלפון של שרות הלקוחות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה