פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסט דיל- אכזבה- הבעת דעה מניסיון מר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תודות לכם (ועל כך אכתוב במדור המחמאות) פנו אלי מבסט דיל. האישה שהתקשרה אמרה לי ששלחו את החבילה בדואר ישראל. התפלאתי כי נאמר לי במפורש בזמן ההזמנה שיתקשרו אלי כדי לתאם את קבלת המשלוח (יגיע אלי הביתה) אבל על מנת לסיים את ה"רומן" שלי איתם, הבלגתי . כיתתי רגלי לסניף הדואר (אין לי רכב) עם מספר המשלוח שנתנה לי הגב' מבסט דיל, התברר שהיא נתנה לי רק חלק ממספר המשלוח (לא הוסיפה את האותיות) ולא יכולתי לקבל את המשלוח. התקשרתי אליהם למחרת וניתן לי המספר המלא. היום הלכתי לדואר ונדהמתי . החבילה היתה גדולה ולא קלה. נאלצתי להזמין מונית (לא הרגשתי נוח לעלות עם חבילה כל כך גדולה לאוטובוס) כדי לקחת אותה הביתה. פתחתי את החבילה... ואז ראיתי שלמעשה עבדו עלי. בזמן ביצוע הרכישה (קיטורית) שאלתי במפורש על הגודל כי אני לא מעוניינת בקטן, הטלפנית שעשתה לדאבוני, עבודה טובה, ענתה "בטח לא קטן, מה זה שווה, תצטרכי להוסיף כל פעם מים" (אם יש הקלטה של השיחה, אפשר לשמוע אותה). ומה קיבלתי היום? קיטורית קטנה.
אין לי כוח לסגה נוספת עם בסט דיל. אין לי בקשות או דרישות מהם , רק מעוניינת לשתף אחרים בחווית הקניה שלי. שכ-ו-ל-ם ידעו שאם מתקשרים מבסט דיל, פשוט לנתק את הטלפון . אני קונה הרבה באינטרנט . זו פעם ראשונה שנתקלתי ביחס כזה וחבל. אני עם בסט דיל גמרתי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסום ואזהרה מרכישה בבסט דיל פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
*** תגובה:
לאחר שיחתי עם הלקוחה ליבנו את העיניינים ונמצא לנכון לפצות את הלקוחה על כן נשלחה ללקוחה מגבת רחצה ענק כפיצוי על הטירטור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה