פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר למטרת קידום מכירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
באותו התאריך(4.10.06) קיבלתי צילציול מנציגת חברת בסט דיל בטענה שאני זכאי לקבל אצליהם מתנה ב"חינם" . לאחר שסירבתי למתנות שהיא הציעה לי היא שאלה אותי האם אני מעוניין לקבל מתנה אחרת ובין היתר אמרה לי שאחת המתנות היא בושם. התעניינתי. לפי טענתה היה זה בושם מקורי. טיפה נזהרתי ושאלתי אותה שוב כמה פעמים , ישירות, האם מדובר בבושם מקורי ולא חיקוי כאשר לפי דבריה בשיכנוע רב היא שכנעה אותי שכן.
יום מאוחר יותר התקשרה אליי נציגה אחרת ושאלה האם אני מעוניין להתחבר למועדון שלהם, אז באותה ההזדמנות החלטתי לשאול שוב להזמנה שלי ולבדוק אותה, בשיחה איתה זה נשמע אחרת לגמרי... מדובר היה בבושם אינו מקורי אלא חיקוי. ביקשתי לבטל את העסקה אבל מה שקבלתי במענה זה שאני יכול פשוט לא לגשת לדואר ולא לקבל את הבושם ואילו הם לא יכולים להחזיר את הכסף.
אז יוצא שע"י שקר גס הם ממלכדים לשלם להם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב התנצלות והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
*** תגובה:
לאחר שיחתי עם הלקוח סוכם כי הוא יזוכה בכרטיס האשראי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה