|
|
|
|
|
|
שקר למטרת קידום מכירות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
באותו התאריך(4.10.06) קיבלתי צילציול מנציגת חברת בסט דיל בטענה שאני זכאי לקבל אצליהם מתנה ב"חינם" . לאחר שסירבתי למתנות שהיא הציעה לי היא שאלה אותי האם אני מעוניין לקבל מתנה אחרת ובין היתר אמרה לי שאחת המתנות היא בושם. התעניינתי. לפי טענתה היה זה בושם מקורי. טיפה נזהרתי ושאלתי אותה שוב כמה פעמים , ישירות, האם מדובר בבושם מקורי ולא חיקוי כאשר לפי דבריה בשיכנוע רב היא שכנעה אותי שכן.
יום מאוחר יותר התקשרה אליי נציגה אחרת ושאלה האם אני מעוניין להתחבר למועדון שלהם, אז באותה ההזדמנות החלטתי לשאול שוב להזמנה שלי ולבדוק אותה, בשיחה איתה זה נשמע אחרת לגמרי... מדובר היה בבושם אינו מקורי אלא חיקוי. ביקשתי לבטל את העסקה אבל מה שקבלתי במענה זה שאני יכול פשוט לא לגשת לדואר ולא לקבל את הבושם ואילו הם לא יכולים להחזיר את הכסף.
אז יוצא שע"י שקר גס הם ממלכדים לשלם להם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מכתב התנצלות והחזר כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי נציגת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
*** |
תגובה: |
לאחר שיחתי עם הלקוח סוכם כי הוא יזוכה בכרטיס האשראי |
פתרון: |
|
|
|