פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצרים שנרכשו נושא התלונה:
פדרמן נעם שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מוצרים מחברת בסט דיל ועד היום טרם קיבלתי אותם למרות שכבר גבו ממני תשלום.
ניסיתי ליצור עימם קשר, אך כל הטלפונים שאליהם הם מפנים לא קיימים
עוגמת נפש סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי,,,נציגת שרות לקוחו שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוח הוסבר ללקוח כי היה חוסר זמני במלאי של המוצר תגובה:
זירוז המשלוח לאחר שנעשה בירור ונמסר כי המוצר חזר למלאי החברה תזורז ההזמנה ותצא אליו בימים הקרובים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה