|
|
|
|
|
|
אי קבלת מוצרים שנרכשו |
נושא התלונה: |
פדרמן נעם |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מוצרים מחברת בסט דיל ועד היום טרם קיבלתי אותם למרות שכבר גבו ממני תשלום.
ניסיתי ליצור עימם קשר, אך כל הטלפונים שאליהם הם מפנים לא קיימים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי,,,נציגת שרות לקוחו |
שם ותפקיד: |
לאחר שיחה עם הלקוח הוסבר ללקוח כי היה חוסר זמני במלאי של המוצר |
תגובה: |
זירוז המשלוח לאחר שנעשה בירור ונמסר כי המוצר חזר למלאי החברה תזורז ההזמנה ותצא אליו בימים הקרובים. |
פתרון: |
|
|
|